Hoşlandığım çocuğa açıldım, "zamana göre şekillenir" dedi. Umut var mı?

Lisede 3 sene boyunca hoşlandığım çocuğun instasını buldum 2 gün önce. Arkadaş olarak konuşmaya başlamıştık derken bugün açıldım ona. Olumlu dönüş beklemiyodum sonuçta platonik olan bendim, bana tatlı kızsın, seninle sohbet ederken eğlendim bu iki gün boyunca, zamana göre şekillenir bi bakalım yazdı. Sizce ne demek istiyo? Yani olumsuz değil ama olumlu da değil gibi.

Güncellemeler
+1 yıl
Biraz ciddiyetsiz davranıyo, ben açıldıktan sonra ciddiye alması gerekmez miydi? Bir de buluşursak ne giyeceksin":D" yazdı şimdi..
Hoşlandığım çocuğa açıldım, "zamana göre şekillenir" dedi. Umut var mı?
Cevapla