Çok az konuşuyorum diye nişanlım şikayetçi. Ne yapabilirim?

çok az konuşuyorum diye nişanlım şikayetçi gel yerini benim yerime koy diyor dedi bugün sadece sorulara cevapladın sorulara cevap veriyorsun dedi ama gerçekten evde bir insan ne gibi konuşma çıkabilir
bana diyor ki ben laf taşıyan sevemem diyor ben kalkıp olup biten heşreyi nasıl anlatıyım çok konuşkan da değilim zaten
Zaten bugün iyice canım sıkkldı patlayacağım
Çok az konuşuyorum diye nişanlım şikayetçi. Ne yapabilirim?
Cevapla