Kendimden 7 yaş küçük bir kıza aşık oldum. Kız 20 yaşın da ben de 27 acaba olur mu yaa?

Nasıl oldu anlamadım kıza aşık oldum uzun zamandır hayatım da kimse yoktu acaba ondan dolayı mı oldu anlayamadım kafam çok karışık şu an çevrem de pek kız yok acaba bir tek onu gördüğüm için böyle oldu ne yapsam bir akıl verin kızla konuşsam mı yoksa beklesem mi. Konuşsam kız ne der sanki onun da gönlü var gibi ama ne yapsam akıl verin bir
Kendimden 7 yaş küçük bir kıza aşık oldum. Kız 20 yaşın da ben de 27 acaba olur mu yaa?
Cevapla