Sizce nasıl bir yöntem?

Hoşlandığım çocuğa mesaj atmak istiyorum. Ama kardeşim mesaj atma diyor. O yazsın diye. Çünkü kahve icecektik ama hiç yazmadı o bana. Bende şey düşündüm. Instagram da ona bir gönderi atayım. Cevap verince de, Aa sana mı atmışım, falan diye sohbet başlatsam olur mu?

Sizce nasıl bir yöntem?
Cevapla