Erkek arkadaşım kadınların araba kullanmasına karşı olduğunu söyledi?

Arkadaşlar erkek arkadaşımla bir ay oldu kıskanç biri ama tatile gittim ettim saygılı davrandı. Fakat bugün kadının araba kullanmasına karşı olduğunu söyledi şaşırıp kaldım. Sebebini sordum yüzyüze konuşuruz dedi üstüme gittim korkarım çekinirim dedi. Biri laf atsa al başına bela dedi. Özgürlüğünün kısıtlanması gibi algılıyorsun dedi. Çok üzüldüm Arabistan’da bile alınıyor ehliyet kullanıyorlar dedim. Maalesef uyuşmadık bu konuda ne yapmam gerekir sizce ailemin tek kızıyım ve bu bir hayat konforu sonuçta
Erkek arkadaşım kadınların araba kullanmasına karşı olduğunu söyledi?
Cevapla