Birine aşık oldum ve sevgilisi varmış ama bana ilgili davranıyor üzgünken yanıma gelip neyin var niye böylesin diyor beni seviyormudur sizce
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
sevgili varken sana iyi misin mantığında sorması arkadaşça görüşünden kaynaklıdır. Yalnız tamamen dost gibi gördüğüm ve sevgilisi olan bir arkadaşım benden hoşlandığını söylemişti... Yani o an kan beynime sıçradı desem yeridir, sevgilisinin yerine koymaya çalışınca zaten yıkıldım; böyle bir şey varsa önce ayrılmalı sonra da yoluna bakmalıdır bana kalırsa...
06 Yorumla
Soran+1 yılNormalde hiç sohbetimiz yok üzgün bir şekilde köşede oturuyordum sen neden böylesin falan dedi ve her yanında n geçtiğinde yalnızlık zor diyor
- +1 yıl
o bence arkadaşı gibi görüyor, yani bana açılan arkadaşım açıldıktan sonra oturup düşündüğümde aslında çok fazla yürümüştü ama sevgilisi var diye hiç oralı bile olmamıştım. En basitinden elimi tutmaya çalışmıştı kaç kez, dertleşiyordu ve hediye almışlığı vardı durup dururken...
Soran+1 yılOlabilir belki arkadaşı olarak görüyor ama ben bir arkadaş yardımı ile onu begendigimi söyledim
- +1 yıl
bence sen nolursa olsun o aşkı kalbine göm, ben olsam öyle yapardım çünkü; sonuçta sevgilisi var, benim ahlakıma ters ve kendimi sevgilisinin yerine koyduğumda ne kadar kötü hissederdim bilemiyorum. Ha bir gün ayrılırsa o zaman bakarsın hala daha istiyorsan ama sevgilisi olan adama da kadına da bakılmaz:)
Soran+1 yılÇok haklısın zaten beni sevip sevmediği bile belli değil belki harbiden arkadaşı olarak görüyor bundan sonra görmezden gelirim çocuğu
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle bir şey mümkün olamaz benim için. Sen de kandırılıyorsun muhtemelem. Arkadaş kendine macera arayan biri. Sevgilisi de ne mal olduğunu anlar ve terk eder umarım. Madem başkasına ilgin var ne diye sevgili kalırsın ki.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılBaşka birisine aşık olmuşsam ona olan duygularım bitmiş demektir, ne kendimi ne de bir zamanlar sevdiğim adamı kandırmanın bir manası yok, ayrılırdım. Bence duyguların bitmesi de ayrılık sebebidir
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılOlamaz demiyorum olabilir böyle şeyler sevgili olduğum ilişki içinde olduğun kişiden ayrılırım sanırım çünkü ona da haksızlık yani yanımda o aklımda başkası ben böyle bir insan değilim.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
37
Cevap
32Cevap
u +1 yılSevgilim varken başkasına aşık olmam imkansız. Hatta ilişkim bitebilir ama aşk devam edebilir bir süre, nasıl ayrıldığımızın bir önemi yoktur. Ama işte karakter meselesi. Bazıları sevgilisine rağmen aşık olabiliyor. Çünkü artık sevgilisine aşık değildir. Galiba gerçekten sevgilisi olan erkeklerin özellikle, kadınları kendilerine arkadaş edinmemeleri gerek.
33 Yorumla- +1 yıl
Alakası yok, bilin istedim 🙄
+1 yılAşık olduğuma önce emin olurum sonra da açıkça derim
00 Yorumla
+1 yılSiz duygusal ilişki sürdürmeyi, birisini duygusal olarak hayatında tutmayı kolay şeyler mi sanıyorsunuz. Hayatında bir insan olduğu sürece kimse kimseden duygusal olarak elektrik alamaz. Böyle şeylerin ihtimali yüzde 30. Aldatmalar genellikle cinsel yönden oluyor artık bu durum da karşıdaki kişinin ucuzluğuna bağlı. Çocuk seni neden bu kadar ilgi alaka ediyor o da sorun. İnsanlık desen değil, hayatta herkes üzülüyor. Özellikle hayatındaki kişi sana karşı bu ilgi alakayı her türlü yanlış anlar. Pek kabul edilebilir bir şey değil maalesef. Ve kimsenin gözyaşına sebep olma. Bu hayatta karma diye bir gerçeklik var. Sevgilisi varken başka birini ilgi alaka eden birisi hayatta hiçbir şekilde tatmin olamaz ve hep arayışa çıkar.
11 Yorumla
Soran+1 yılYa benim bir suçum yokki oturuyordum tek başıma üzgündum neyin var falan dedi normalde hiç konuşmayız
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılAsla olmaz dememeli insanız sonuçta duygular kontrol edilemez bazen. Böyle bir durumda sevgilimden ayrılırdım. Haksızlık etmek istemem kimseye
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 529 cevap paylaştı. Evet, seni kesin seviyordur. Sen git onla sevgili ol, sana olan aşkı bitip başkasına aşık olunca da seni aldatsın aynı bu şekilde.
14 Yorumla
Soran+1 yılNe saçmalıyorsun?
Soran+1 yılNormalde hiç konuşmayız ve ilk konuşmayı da o başlattı arkadaş flnda değildik ve insan gönlüne söz geciremiyor gerçekten aşık olmazsan anlayamazsin beni
- +1 yıl
Aşık oldum tabii ki, bir süre flört de ettik ama onun başka bir sevgilisi olduğunu ortak bir arkadaşımızdan öğrendim, direkt kestim sohbeti. İnsanların birine olan aşkı sonsuza kadar sürmüyor, illaki sönüyor bir yerde. Oradan sonra sana nasıl davranacağı önemli, bu örnekteki kişiler çok rahat aldatabilir.
Olmam. O duruma gelecek bütün kapılar kapalıdır. Bence sizde olmayın. Bir adam sevgilisi var ve bunu yapıyorsa yazık ki ne yazık
08 Yorumla
Soran+1 yılÇoğu yorumda seni arkadaşı olarak görüyor demiş belkide arkadaş olarak görüyor gercektende
Soran+1 yılYa aslında sadece neyin var niye böylesin diye sordu tabi ara sıra sohbet etmeye de çalıştı
Soran+1 yılBen onu bir arkadaş yardimi ile begendigimi ve sevdiğimi ilettim ama pişman oldum
Soran+1 yılEvet zaten pişman olduğumu da söyledim yarın iş yerinde karşılaşacağız ama ben hicbirsey olmamış gibi davrancam
+1 yılBaşka birine aşık olan, sevgilisini sevmiyordur bence. Benim gözüm sevdiğim kişiden başkasını görmez açıkçası.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Vay y*vşak ben önceden neydim şimdi neyim falan derdim. Önce kendime laf sokarım :D sonra yapacak bir şey yok! Gözümüz o kişiye bakmayacak.
00 Yorumla
+1 yılSevgilisini seviyordur. Seni yedek olarak kullanıyor.
04 Yorumla
Soran+1 yılBddjjd bir şey yaşamadık ki nasıl beni yedek olarak gorucek
- +1 yıl
Cinsellik yaşamak için
Soran+1 yılYok öyle biri değil ve dışardan bende öyle bir tip gibi durmuyorum
- +1 yıl
Sen öyle sanıyorsun
+1 yılGerçekten seviyor ise olmaz ya sevmiyor ya da sen yanlış anlıyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir belki de yanlis anlıyorum artik onu görünce hicbirsey olmamış gibi davrancam ama ortak bir arkadaş yolu ile onu begendigimi ilettim şimdide pişman oldum
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Bir söz var "iki kişi arasında kalırsan, birincisini asla seçme, birincisini sebsen ikincisini görmezdin bile."
00 Yorumla
+1 yılYani seni sevmesi için vakit geçirmesi lazım. Aşık olabilir çok guzelsindir. Ya da birlikte olmak isteyebilir âni kollar
00 YorumlaSevdiğimden başkasını gözüm görmez öyle bişey olsaydı kendimden iğrenirdim ama imkansız gibi böyle bişey
00 Yorumla
+1 yılAyy çok kötü bir durum ya. Yani beraber olduğum kişiyi kesinlikle aldatmak istemem. Çok rezil bir şey. Napardım bilemiyorum gerçekten zor bir durum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılAşık olduğunu nereden anladın? Sadece merak ediyorum da…
010 Yorumla
Soran+1 yılBana aşık demedimki açıklamaya yazdım zaten
- +1 yıl
Senin aşık olduğunu nereden anladığını soruyorum?
Soran+1 yılBen aşık olmadım sadece beğeniyorum onu
Soran+1 yılNeden sordun?
- +1 yıl
Sevgilisi olan birinin, sana karşı lafta iyi niyetlerle yanında olması ve ilgi göstermesi, ne kadar sadık olduğunu gösteriyor ama, bunun senin için bir önemi var mı yok mu tartışılır tabii…
Soran+1 yılBenim için tabikide çok önemli ben aşırı sadık bir insanım ve karşımdaki insandan da aynı sadakati beklerim ama aşırı iyi biri
- +1 yıl
Eee? Ama sevgilisi var 😂
Soran+1 yılZaten beni sevip sevmediği belli degilki belki sevmiyordur bile sadece ben onu begeniyorum
- +1 yıl
Yahu sevgilisi var diyorum sevgilisi? Çocuk başka biriyle birlikte olmasına rağmen, seninle konuşup gönül eğlendiriyor ve sen de hala daha beğeniyorum diyorsun. Bizim kadınlarımız gerçekten neden böyle ya…
Soran+1 yılBenimle konuşup gönül mü eğlendiriyor? Beni tanısan gönül eglendirilmeyecek bir kiz olduğumu anlarsin mesela üzgün üzgün oturduğumda yanımdan geçerken yalnızlık zor falan diyor neden böyle dediğinide anlamıyorum
+1 yılBen o zaman epey şrfsiz bir insanım ki sevgilim varken gözüm dışarda. Birilerine gönlümü açıyorum değerlendiriyorum
00 Yorumla
+1 yılSeni seviyorsa sevgilisinden ayrilsın yedeklemeye çalışmasın. Bir süre uzak dur bugün onu aldatan yarın seni aldatır
01 Yorumla
Soran+1 yılBeni sevip sevmediğini bilmiyorum sadece işte üzgün olduğumda neyin var falan diyor bide aşırı üzgün ve düşünceli bir şekilde köşede oturduğumda yanımdan geçerken yalnızlık zor diyor
+1 yılBaşka birine bakmam dahi sevgilim varsa, kaldıki aşık olmak
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMerhqbq güzel kardeşim sana ilgili davranan , baskasinada davraniyordur asik olma bence yolludur o sevgilsii varken sana ilgili davranan baskasimda ilgili davranir. P, c tir
00 Yorumla
+1 yılGörmezden gelirim, birlikte olduğum kişiye saygım var çünkü.
00 Yorumla
+1 yılSevgilim varken bir başkasına aşık olmam, karakterim buna müsait değil.
00 Yorumla
+1 yılSevgilim varken başka birine bırak aşık olmayı ilgi duymam, bakmam bile.
00 Yorumla
+1 yılböyle bi şey yaşamam çünkü gözüm sevdiğimden başkasını görmüyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 416 cevap paylaştı.
+1 yılSevgi dünyada yaşayan bütün insanlara yetecek bir şey onuda severim ne var yani sevmek ayıp mı 😂
00 Yorumla Sevgilim varken başkasına aşık olmam ondan başkasını göremiyorum
00 Yorumla
+1 yılKendimden iğrenirdim zor bir durum bilmiyorum ne yapardım
00 YorumlaToxic ilişki yaşarsınız olsada zaten kalbinde biri ya da aklında biri varken diğeriyle alak etmek gibi olur kendin kaçma lazım karşıdaki kız veya erkek. O kaçmaz kendine zarar vermek istemiyorsan yapman gerek
01 Yorumla
Soran+1 yılBen neden zarar göreyim ki?
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Kendimden tiksinir sevgili olduğum kişiden özür diler hayatlarından çıkardım
00 Yorumla
+1 yılSevdiğin kişiyi sevmiyorsundur ve bunu geç öğrenmek daha kötü
00 Yorumla
+1 yılGenel olarak aşık olmuyorum. Denk getirdiğime yapıştırır geçerim
00 YorumlaOlabilir her şey insanlık hali, duygularıma hâkim olurdum
00 Yorumla
+1 yılSevgilim varken başka birine aşık olduysam sevgilimi sevmiyorum artık demektir
00 YorumlaSevgiliniz varken başkasına aşık olabiliyorsanız demek sevgilinizi hiç sevmemişsiniz. İkili oyunlar oynamayın hayat bumerang. Hele hele sevgilisi olan birinin kalbine girmeyi hiç denemeyin. Bu gün o kıza yapan yarın size yapar unutmayın.
00 Yorumla
+1 yılSevgilini seviyorsan başka birine aşık olmazsın ikisini de bırak gitsin senin ayran gonullugunun acısını onlar çekmek zorunda değil eğer çektircek olursan da fazlasıyla bencilsin
05 Yorumla
Soran+1 yılNediyon abla açıklamayı okudunmu?
- +1 yıl
Yoo okumadım "abla" ayrıca bu dediğim onun için geçerli o zaman ayrıca varoş musun sen 2. Kez olmayı kabul ediyorsan dene ama seni sevmediğine kalibimi basarim
Soran+1 yılBeni sevmediğini nasıl anladın?
- +1 yıl
Sence seni seven insan hayatında başka biri olsa diğerine ilgili davranır mi bunu bir düşün istersen. Eğer denemek istiyosan dene ama ilk fırsatta başka biri onun ilgisini çektiği anda ona ilgili davranmaya başlayacaktır
- +1 yıl
Eğer seni çok isteyip sevseydi onun değil senin yanında olurdu zaten kendini kandırıp daha sonra üzülme diye açık açık söylüyorum
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe kötü kalplisin ya sevgili olan aşık olupda belli etmezsin yani bırak rahat yaşasınlar
00 Yorumla
+1 yılbu soruyu o durumu yaşamadan verilen cevapların hepsi boş bence... yaşayınca ancak anlaşılır
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru konuştun
- +1 yıl
yani kendim dahil bilemeyiz şimdi desen derim ki aslan aldatma bırakmam vs ama o an o aşkı yaşarken nasıl davranırım ben bile kestiremiyorum
+1 yılBence samimi davraniyor ama seninle olmayacak asla sevgilisi var çünkü 🤷🏻♀️
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet samimi davranıyor çaktırmadan bazen baktığınızda görüyorum aslında aşırı efendi çocuk
Ay hayir ya sevgilim varken butun erkeklere abi kardes gozuyle bakarim sakin aklini celmesinler yavrum
00 YorumlaAşık olmadım ama çok kötü bir duygu yanlış demek istemiyorum çünkü ilişkinin içindeyken insan soğuyabiliyor ve bir ayrılık aşaması içine giriyorsun
00 Yorumla
+1 yıliyi hoş söylüyosunda yaşattığını yaşamadan ölmez insan
00 Yorumla
+1 yılharbi ben bu nesilden değilim sevgilisi olan birinden niye ilgi bekliyorsun abi kafayı yerim
00 YorumlaSevgilimin sucu. Oyle birsey hissetigim an ayrilirim kandirmam yani
00 Yorumla
+1 yılBöyle bir şey olamaz çünkü benim gözümde en yakışıklı sevgilimdir
00 Yorumla
+1 yılSeninle dalga geçiyor.. kendine gel
06 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka ya
Soran+1 yılÜzgün birisine gidip neden böylesin diyince dalga geçmiş mi oluyorsun
- +1 yıl
Sevgilisi var öncelikle ne bekliyorsun ciddiye almasını ya da onemsemesini mi... bekleme
Soran+1 yılÜzgün olduğum zaman yanıma gelip neden böylesin diyen biri beni onemsemis olmuyor mu sence?
- +1 yıl
Sevgilisi varken bunu yapan bir erkeğin ne anlamda önemsiyor olduğuna dikkat etmeni öneririm.. biz kadınlar farklı düşünüyoruz sen empati yaparak düşün.. erkek bunu neden yapar?
- +1 yıl
Benim hayat görüşüm de tecrübe de adına ne dersen de farketmez.. sonuç yine senin isteğin beklediğin bir samimiyet duygusu değil yani.. erkek arkadaş olmaZ , arkadaşca bakmaz sonunda muhakkak bir çıkarı vardır ki bunu yapıyor.. birde sevgilisi varken daha sana nasıl anlatabilirim ki...
- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılSana dostane yaklaşmış olabilir
03 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir ama inşallah öyle değildir çünkü onu seviyorum
Soran+1 yılBide yanımdan her geçtiğinde yalnizlik çok zor diyor
- +1 yıl
Bekle ve gör o zaman
Arkadaş olarak görüyor
01 Yorumla
Soran+1 yılNerden anladın?
- Aşk İlişkileri konusunda 416 cevap paylaştı.
+1 yılAyrılırım ikisiylede görüşmem
10 Yorumla
+1 yılAyrılırdım ve bence onu unut fayda gelmez
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılBaşıma gelmez umarım
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 871 cevap paylaştı.
+1 yılÖyle bir şey imkansız
00 Yorumla o aşik olduguma yürürüm tabi şapşik :D
02 Yorumla- +1 yıl
Sevgilin varken neden?
+1 yılondan ayrılır ona giderim
00 Yorumla
+1 yılSevgiliye elveda derim.
00 Yorumla
+1 yılKendimi sorgularım.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılZehra sen tam sahtekarsın senden ayrılıcam şimdi
00 YorumlaAyrılırım her ikisinden uzak dururum
00 Yorumla
+1 yılZor durum görsel hangi filmden?
00 Yorumlaaçıkça söyler ayrılırım
30 Yorumla
+1 yılBenim sevgim ikisine de yeter
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılAllah korusun
00 Yorumla - Devamını Gör (9)
Devamını Gör(54)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer