Bir arkadaşımız çok güzel cevaplamış tam anlatmak istediğimi nokta atışı ile belirtmiş. Ben de bir insanın iç güzelliğinin yüzüne vurduğuna çok inanırım, belki dış görünüş olarak ondan daha iyileri olabilir ama mühim olan benim gönlümün onun gönlüne talip olması, ona tahammül edebilmesidir. Yoksa güzeller güzeli bir kız olup ta içi fesat hainlikle beslenen bir eşe nasıl tahammül edebilir deli gönlüm?
Merhaba abi, İlişkide benim için önemli olan iç güzelliktir. Allah insanın kalbimin güzelliğini yüzüne yansıtır derler ve inanırım. İçi güzel olanın yüzü de güzel olur, olmalı! 😅
Mahkeme süratli insanları sevmiyorum, sevemem! 😅
Hani melek yüzlü nur yüzlü derler ya öyle işte...
Gözüme güzel gelen gönlüme güzel gelmeyebilir ama gönlüme güzel gelen her türlü gözlerime güzel gelir. Hoşuma gidiyorsa gözlerim filtreli görür, kusur görmez ki tip ve fizik geçici her an değişebilir...
İkisinden birini seçmek çok zor çünkü içini de dışını da sevmeli insan, sadece dış görünüş in sevilmez biri çünküleride o güzellik bile kurtarmayacak ilişkiyi.. Sadece iç güzellik için de olmuyor o da ilerde başka sorunlara yol açıyor.. başkalarına gözü kayıyor, bir şekilde irdeleniyor.. o yüzden seven hem içini hem dışını sevsin ;)
Dış etkilerse konuşup o şekil içini de anlamış olursun lakin dış geçersiz ise içi kimse merak etmiyor Misal ben dışı aldırmadan içi merak ettim leş gibiler 😂
Bu biraz orantisiz bir soru olmuş. Dış güzellik kişi ile ilk muhattap olduğumuzda önemlidir. Kişinin dış güzelliğini beğenmeyince iç güzelliği umrumuzda olmuyor zaten. Dişini sevdik mi içini merak ediyoruz. İkisi de önemli.
Dış güzellik olarak aşırı güzelliğe gerek yok, ilgimi çekse yeter İçi güzel olduktan sonra ve ben aşık olduktan sonra zaten benim için dünyanın en güzel kadını olacak
Ne yazıkki ikisi birden olmuyo, güzel ya da yakışıklı olunca ister istemez ego ve şımarıklık oluyo iç güzellik olupda güzel ya da yakışıklı olmayıncada insanlar arkadaşlık bile kurmak istemiyo 😕
Şahsen direkt mantığına bakarım, düşünce yapısına, karakterine, saygısına. Kesinlikle iç güzellik diyorum dış bedendeki cildin elin kolun gözün asla bende bir değeri yok.