Dışarıda erkek arkadaşıma yakın durmadım diye benden ayrıldı. Dışarda sevgilinizle nasılsınız?

Arkadaşlar selam erkek arkadaşım benden ayrıldı dışarda ona yakın durmadım diye. Kaç gündür görüşmedik kırılmıştım ona ama 2 gün önce buluştum napsaydım bilmiyorum sokakta yatsa mıydık. Sokakta seni benimle gören yalnız olduğunu düşünür dedi. Bence beğenmedi de bahane etti. Ona soğuk davranmışım dışarda. Napayım yani yapamadım sizin düşünceniz nedir. Sokakta erkek arkadaşınızla yiyişiyor musunuz? Öyleyse yani ne olacak. Ben yanlış mı yaptım. Ondan çok hoşlanmıştım ama engelledi artık

Dışarıda erkek arkadaşıma yakın durmadım diye benden ayrıldı. Dışarda sevgilinizle nasılsınız?
Cevapla