Buluşma anında ve sonrasında nasıl davranmalı.
Hesap, yanından ayrılırken, ya da buluşma sonrası konuşma
Buluşma anında ve sonrasında nasıl davranmalı.
Hesap, yanından ayrılırken, ya da buluşma sonrası konuşma
Sadece gözlerini daha az kaçırmaya çalış ona daha fazla bakmadığım için pişmanlık duyuyorum bazen :) Onun dışında evet kendin ol yeterli farklı birisi gibi görünme çabasına ekstra bir değişim yapmana gerek yok.
Teşekkür ederim
İlk buluşmada hesap ödeme konusu tamamen erkeğe bırakılmalı karışmamalisin. Gayet sakin ve normal davranmalı. Həyəcanlı bile olsan bunu belli etmemelisin. Güler yüzlü olmak şart. Eğer karşındaki insan ağırbaşlı biriyse sende ona ayak uydur. Şen şakrak birisiyse sende şen şakrak ol. Negatif olmamaya çalış
Hesabı istediğimizde ben ödeyeyim ya da ortak ödeyelim demeeyeyim mi hiç
Aslında duruma göre değişe biliyor. Yani adamı izle eğer menü seçerken fiyatla ilgileniyorsa demek ki parası kısıtlı ola bilir. Gergin davranışları hesabın fazla olması ile ilgili ola bilir. Öyle bir durum hissedersen ozaman beraber ödemeyi teklif et. Amma parası yetmediği için bunu ona teklif ettiğini belli etme. Gurur söz konusu. Yok aksi olursa çok rahat olursa meni seçerken demek ki parasini sorun etmiyor ozaman karışma
Kahve içeceğiz zaten. Parayı sıkıntı yapmaz sanırım da. Hani ben de öderim sorun değil. Ödetmeyi sevmem de. Ne diyim ilk diye sordm. Ben ısmarlayayım mı diyeyim. Ortak ödeyelim mi. Israr ederse ödemek için öder
Öncədən kahve için anlastiysaniz anlaşmadan önce sen misafirim ol ismarlayayim demediysen boş ver kendisi ödesin 😂
Niye misafirim ol diyeyim aynı şehirdeyiz. Bak şmyle oldu. Ortak srkadaşımız var. Aylar önce bana ulaştı ben konuşmak istememiştim. Sonra tekrar komuştık işte kahve borcun vardı dedi bana. Etkilendim gerçekten sıkmak istemiyorum seni bu konuda ama görüşmek istiyorm dedi. Tamam dedim öyle kaldı o kahve konusu
Haa tamam işte madem kahve borcu olan sensin borcunu öde bı zahmet 😊 ozaman hesabı ödəmək için ısrar et. Ustelerse ben oderm derse o zaman "sən demedin mi kahve borcun vardı bana ozaman karışma" diyeceksin 😂
Bazı erkekler çok hoşlanmıyor ya insan tedirgin oluyor. Benim borcum vardı ya ben ödeyeyim derim. Yok derse bişi olma ödeyim derim daha yok derse bırakırım😀
Borç da değil aslında hiç görüşmedik
Zaten öyle başlar hep 😂
Doğru😀 tamam ben yeltenirim duruma göre artık
Aynen :) ne zaman buluşma?
Pazartesii😀
Aaa az kalmış))
Evet çok az kaldı😨😨😨😨
Rahat ol ilk değil son buluşma gibi davran 😂
Heyecanlıyım😀 bir de çok süslenmeyin diyolar ama normalim de süslü yani. Karar vermediğim şeyler var
Sevgili olmayı mii düşünüyorsun
Yanii neden buluşulur ki. Ben başta istemedim de arkadaş iyi biri dedi o da tanışmak isteyince.. her şey yolunda giderse olabilir
Tabi sen bilirsin ama benden sana tavsiye sevgili olmak için acele etme. Biraz zaman geçsin iyice tanı sonra pişman olma
İlk görüşmeden sonra olmaz bieden zaten. Yavaş yavaş gelişir. Arada 15 yıldır tanıdıgım arkadaşım var o yüzden içim de rahat biraz
Ben 26 senelik öz kardeşimi bile daha doğru dürüst taniyamiyorm neyin kafasindasin
Arada kimse olmasa daha kötü. Abazan mı sapık mı evli mi katil mi bilemiyorsun. 32 yaşındayım zaten. Bie gün görmeyle sevgili olunmayacagını biliyorum. Yavaş yavaş tanımaya çalışıyoruz. Aceleci değiliz zaten
Anlıyorum seni
Hayırlısı:)
Cevap
2Cevap
Doğal davranırım sanırım bugüne kadar hiç böyle bir şey yaşamadım
Hiç düşpnme doğal ol plan yapma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?