Arkadaşımı kıskanıyorum, işin aslını anlamak için neler önerirsiniz?

Arkadaşlar işyerinde samimiyet kurduğum bir arkadaşım var. Hoşlandığım erkekten hoşlanıyorsa diye kıskanmaya başladım. Biliyorum saçma ve belki de aslı astarı olmayan bir şey. Arkadaşım hoşlandığım erkeğin takımında, hoşlandığım erkek de yeni takım lideri oldu. Sık sık konuşmuyorlar zaten, konuşurken uzaktan baktım psikopat gibi, o erkek ona vücudu dönük durmuyordu, yani fazla ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Ama yine de ya arkadaşım da ondan hoşlanıyorsa diye kıskanıyorum. Belki de arkadaşımla konuşmalıyım işyerinde hoşlandığın bir kimse var mı falan diye. Daha önce konuşmuştuk kıskandığım için ağzını aradım, işyerinden birini düşünmediğini, ona o gözle bakmayacagini söylemişti. Bu arada onun takımına girmeden önce hiç böyle bir şey düşünmemiştim. Belki de şimdi onun takımına girdiği için ben de bunları yakıştırmaya falan başladım. Belki ikisine de sorsak ne alaka diyecekler.. Zaten pek konuştukları da yok.. Bana anlamam için öneri, verebilecek olan akıl ve ihsan verebilir mi? 🤣🤣

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kıskançlık hissinin önüne geçemiyorum. Arkadaşım ve hoşlandığım kişi fazla konuşmuyor. Ama konuştukları zaman arkadaşımın yüzünde bir tebessüm oluyor.. Negatif bir şey olsa bile... Bazen onun adını söylediğini sanıyorum, tekrar etmesini istiyorum, başka birini söylüyor. Belki de ben kuruntu yaptığım için psikolojik olarak onun adını söylediğini sanıyorum. Zaten saklı bir ilişkileri olsa söylemez ismini falan. Ne düşünmem gerektiğini bilmiyorum ☹️
Arkadaşımı kıskanıyorum, işin aslını anlamak için neler önerirsiniz?
Cevapla