2 aydir konustugum cocuktan sogudum. Arkadas gibi konusuyoruz ve ne kalp ne de gulucuk yolluyoruz. Butun gun sadece havadan Sudan konusuyoruz. Kacta uyudun kacta uyandin vs. Bulustugumuzda da derin derin bakmiyoruz birbirimize sadece sohbete odaklanip konusuyoruz. Boyle oluncada ona karsi bir sicaklik hissedemedim. Sebebini bilmiyorum ama bana ciddi oldugunu soyledi ve galiba o yuzden boyle davraniyormus. Ama ciddi olmak ayri biraz daha sicak kanli olup arada duygusal bag olusturmak ayri. Ciddi olacagiz diye iki kanka gibi mi konusmak gerekiyor? Bana simdiye kadar ne canim yazdi ne baska bisey. Asla iltifat etmiyor beni ozledigini soylemiyor. yasi 29.
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Zorlamayın bence
Hiç yaşı 29 gibi davranmıyor zorlama hiç bu şekilde sağlıklı hiçbirsey olmaz sende yoluna bakmalısın bu adamdan sana hayır gelmez
Yani bilemiyorum normali nedir ciddi oldugu icin mi isteksiz oldugu icin mi. Guya ben memnun degilmisim. Sizce nasil davranmaliydi? Benim beklentilerim mi yuksek acaba
Yoo senin beklentilerin yüksek değil sen normal olanı bekliyorsun seninle ilgilenmesi sana değer verdiğini göstermesi gerekiyor onun için özel olduğunu hissettirmesi gerekiyor ama bunların hiçbiri maalesef yok bu davranışta birinden kim memnun olurki benim sana bir tavsiyede bulunmak haddim değil lakin kendi fikrimi söylemek istiyorum bu tarz birinden hiçbir şey olmaz ne bir sevgili ne bir eş nede baba o yüzden kendini daha fazla yıpratmadan yolların ayrılması daha sağlıklı
Evet haklisiniz. Iki arkadas hatta abi kardes gibi muhabbet ediyoruz. Insan sozleriyle bakislariylada duygusal bir bag kurabilir. Sonucta evlilige gidecekse bu is boyle mesafeli uzak durarak kimse kimseye asik olamaz. Kendisi goremiyor mu bunu
ya da görmek istemiyor Üzücü bir durum ama bunları bile beceremiyorsa devam etmek sana zarar verir
İstersen ekleyebilirsin beni yanlış anlama lütfen konuşmak dertleşmek istediğinde yazabilirsin
Onun senin dengin olduğunu düşünüyorsan durma devam et. İki çocuk yapar oturursun dizinin dibinde. Ne diyim.
Başlangıçta neyse o hep öyledir sonradan kimse değişmiyor soğuduysan yol vereceksin.
Evet ama ciddi oldugu icin mi boyle davraniyor? Yoksa Oda kendini zorladigi icin mi? Bisey mi hissetmiyor bana karsi yoksa nedir yani. Bana Gore normali bu degil cinku evlilik dusunuyoruz duygusal bag olmadan evlilik nasil olacak
Evlilik ansızın gerçekleşebilecek olan bir eylem olduğunu düşünüyorum yani önceden planlanmaz evlilik ya da ciddi düşünme durumu
E peki nedir o zamsn bu durum. Boyle davranmasi normal mi
Bu gibi kavramlar önceden planlanmaz ansızın gerçekleşir evlilik o kişi kendi karakterini yansıtıyor senin sadece beklentilerin var beklentilerin karşılamadığı içinde san normal gelmiyor olduğu gibi kabul edeceksin davranışlarına aşık olmayacaksın beklentisiz seveceksin koşulsuz seveceksin ama bir şeyler de olmuyorsa bırakacaksın olduğu yede kalacak
Ama sevgili bu sekilde olusmaz ki. Yani robot degiliz neyine asik olup sevicem? Sevebilmek icin duygusal anlamda bir sicaklik olmasi gerekiyor. Kasina gozune asik olunmaz bu saatten sonra.
2 ay geçmiş 2 ayda oluşmadıysa bu saatten sonra da oluşmaz sevgi en başında oluşur onu ilk gördüğünde başlarsın bir şeyler hissetmeye sonrası ise birlikte geçirdiğiniz zamandır birlikte geçirdiğiniz zaman zarfı boyunca zaten sevginiz katlanacaktır bu süreç de ise zaten evlilik olacaksa olur bunu o kişiyle düşünerek gerçekleştiremezsiniz önceden planlayarak bunlar olmaz önceden planlandığında karşı taraf soğuyabilir çünkü evlilik sevgililiğe flört etmeye benzemez çok ciddi bir karardır evlilik o yüzden geri adımlar olur planlamayın anı yaşayın olacaksa olacaktır ansızın gerçekleşir
Yani evet haklisin. Ama adami cozemedim. Hep bir soguk hep bir cekimser davraniyor. Iki abi kardes gibiyiz yani ciddi soyluyorum. Elimi bile tutmadi dusunsene. Ne sarilma ne baska bisey. Cinsellikten bahsetmiyorim ama mesajlarda mesela diyebilir cok guzel bakiyorsun guzel korkuyosun. Seni ne zaman gorucem tekrar. Simdiden ozledim falan. Bunlar asla olmadi. Her bulusmada eski sevgilisinden bahsetti. 4 yildir birliktelermis ve daha Yeni 4 ay once bitmis. Ondan bahsederken Sanki gozleri doluyor. Bir tuhaf oluyor. Neredeyse artik yeter duymak istemiyorum dicektim. Yani soguklugu boyle icine kapanik oldugu icin degilde Sanki duygulari baska yerde gibi
Onun aklı hayla eski sevgilisine de eski sevgilisini unutamamış bu kişiye sen yol ver ilişkini bitir kişi sana aşık değil o hayla eski sevgilisini seviyor hiç bir ilişkinde de kendi eski sevgilisini sana anlatmasına müsaade etmemelisin sadece onunla senin aranda ilişki olmalıdır bir başkası girmemelidir arana o yüzden daha fazla zaman kaybetme bitir ilişkini.
Valla Şu an acikca yazdim. Dusuncelerimi soyledim bakalim ne dicek. Buz gibi cevaplar Verdi yine sabah artik Fenalik geldi yani
Bence kendini ona anlatmamalısın sakin kalmalısın nefes al ver yani ne söylersen o anlamayacak seni anlamayacağı içinde sadece kendini yıpratmış olacaksın o kadar değmez
Ne bekliyosun benden yazdi. Memnun degilsen bu senin sorunun. Aynen boyle yazdi? Yani saka mi bu
Dediğim gibi anlatma kendini ona yol ver gitsin sözlü tartışmaya girme
Gercekten bu nasil bir cevap. Kendini mi zorlamis 2 aydir? Ve Hala ne demek istiyorsun yaziyir yani anlamiyormus gibi
Anlamaz geçen 2 ay olsun boş ver yol ver kendi yoluna bak
Kos koca Adam 30 yasina gelmis. Hala bastan salma cevaplar. Karsina bir bayan cikmis cabalamak yerine Hala akli bes karis havads. Eski sevgilisi coktan yoluna devam etmis evlenmek uzere adamin ezikligine bak. Ben neyim burada yani bir yedek parcasimi
İşte bu yüzden kendi değerini bilmen lazım
Sen nasıl davranırsan o da sana uyum sağlar bence şimdi bunları yapmazsanız daha sonra yapamazsınız
Benim ne yapmam gerekiyor anlamadim? Yani adamla iki aydir gorusuyorum 3 defa bulustuk ve asla bir iltifat ettigini gormedim. Karsimda sadece bir arkadas var gibi hissediyorum
Sessiz belkide içine kapanık birisidir sen açıl ona sonradan açılacaktır ama bu zaman dilimi 1 ayı geçmemli
Onceden olsa yapardim ama boyle davrandigi icin artik icimden gelmiyor. Cok fazla uzatti. Konular skici sohbeti sarmiyor artik. Bir heyecan bir bakisma hic bisey yok. Icine kapanik olsa bu yasa kadar birsuru iliskisi olmazdi
O zaman o iş olmaz erkek dediğin ilgi gösterecek kadınlar ilgisiz kalmaz
Her bulusmada eski sevgilisinden bahsetti. 4 yildir birliktelermis ve daha Yeni 4 ay once bitmis. Ondan bahsederken Sanki gozleri doluyor. Bir tuhaf oluyor. Neredeyse artik yeter duymak istemiyorum dicektim. Yani soguklugu boyle icine kapanik oldugu icin degilde Sanki duygulari baska yerde gibi
Evet evet o orayı unutamamış sende aramış ama bulamamış muhtemelen yürümez bu ilişki.
Cok sert davraniyor hemen kestirip atacak gibi. Resmen bu ani beklemis onada firsat cikti somdi. Isteyen erkek hemen arar cabalar duzeltmek icin. Adam resmen defol git diyor
Canım sen dediğimi yap fazla uzatma dürüstçe sor amacı neymiş? Senden bir beklentisi yok bence canını sıkma sen ilgisiz birisi tarafından harap edilme.
Ins oyledir. Birazdan aricam dedi bakalim
Merak ettim geri yazarsın ne diyecek
Yarim saate aricakmis. Aklima geldi de Adam beni hic bir sosyal medyadan eklemedi? Ne numarasini Verdi ne de baska bisey. Iki aydir sadece snapchatten konusuyoruz?
Bu konu detaylı konuşmak lazım.
Yani ciddi düşünmesi böyle davranmasıni gerektirmez. Bir terslik var bu işte
Oyle degil mi? Yani cozmeye calisiyorum ama bir turlu anlam veremiyorum. Acaba sorun bende mi diyorum hani normali bu mu, ne beklemek gerekiyor bilmiyorum acikcasi.
Belki de karakteri bu. Bazı erkekler sevgisini belli edemez. Eğer öyle ise hemen uzaklaş. Ama değilse biraz daha şans ver. Sen sırnaş ama abartmadan
Yani ama mesela bir telefon acabilir bana biseyler sorabilir. Onuda yapmiyor. Ben elin adamina sirnasmam kendisi soguk davraniyor. Koca Adam yani daha once birsuru ciddi iliskisi olmus illa ki yol yordam biliyordur
O zaman ya seni yedekte tutuyor ya da adamin karakteri bu. Ne olursa olsun üzülmeye mahkumsun
Galiba eski sevgilisini unutamadi. Beni yedekte goruyor. Ama bu durum da siz olsaniz ne yapardiniz yani sorun etmemek mi gerekiyor
Acikca bu durumu konusmak mi gerekiyor?
Sorun etmez direk içimden geçenleri söylerdim. Bu durum canımı sıkıyor derdim. Beklentilerinm var derdim. Kabuk edip değişirse ne ala. Değişmez ise herkes Kendi yoluna
Her bulusmada eski sevgilisinden bahsetti. 4 yildir birliktelermis ve daha Yeni 4 ay once bitmis. Ondan bahsederken Sanki gozleri doluyor. Bir tuhaf oluyor. Neredeyse artik yeter duymak istemiyorum dicektim. Yani soguklugu boyle icine kapanik oldugu icin degilde Sanki duygulari baska yerde gibi
Peki böyle bir durum var ise neden sen şansıni zorluyorsun. Adamın aklında halen o varken seni yüreğinde taşımaz ki
Ama varsiyamlarla ne kadar emin olabilirim ki. Şu an acikca dusuncelerimi yazdim ona bakalim ne dicek
Zaten komşarak varsayımları en aza indirgeyip nihai kararini vereceksin. İnsanlar konuşa konuşa
Evet cok bile bekledim. Belli ki adamin icinden gelmiyor isteksiz ve Hala akli eski sevgilisinde. Bu kadar soguk davranmasi normal degil cunku
Değil tabiki. bu kadar süre tanımak alışmak için iyi bir süre. Bence kendini yorma. Sorunu Sor cevabın al ve yoluna devam et
Evet Şu an yaziyor bakalim ne dicek
Haber et bakalım bende merak ettim
Ne bekliyosun benden yazdi. Memnun degilsen bu senin sorunun. Aynen boyle yazdi? Yani saka mi bu
İşte memnun değilim ben artık ayrılıyorum bundan sonrasi senin sorunun yaz geç gitisn
Böyle bir mesaja bu yakışır
Çok evham yapmışsın. Adamın asaletini sevdim. Suluzırtlak bir adam değil.
Senin yaşın kaç peki
Soğuyor isen daha geçmez. Bırakmak tek seçenek
Peki öpüşme sevisme oldumu hiç
Ne alaka? Adamla el ele bile tutusmadik
Ozaman siz abi kardeş gibisiniz
Zorlama ayrıl