Bir çırpıda flörtümden soğudum. Zorlamak mı gerekiyor?

2 aydir konustugum cocuktan sogudum. Arkadas gibi konusuyoruz ve ne kalp ne de gulucuk yolluyoruz. Butun gun sadece havadan Sudan konusuyoruz. Kacta uyudun kacta uyandin vs. Bulustugumuzda da derin derin bakmiyoruz birbirimize sadece sohbete odaklanip konusuyoruz. Boyle oluncada ona karsi bir sicaklik hissedemedim. Sebebini bilmiyorum ama bana ciddi oldugunu soyledi ve galiba o yuzden boyle davraniyormus. Ama ciddi olmak ayri biraz daha sicak kanli olup arada duygusal bag olusturmak ayri. Ciddi olacagiz diye iki kanka gibi mi konusmak gerekiyor? Bana simdiye kadar ne canim yazdi ne baska bisey. Asla iltifat etmiyor beni ozledigini soylemiyor. yasi 29.

Bir çırpıda flörtümden soğudum. Zorlamak mı gerekiyor?
Cevapla