Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar @Mavimavimsii isimli kişi ile düzgün konuştuğum halde, bana kendisi bana iftira attiyor. Ben sapilıklık yapmışım ki, asla öyle birsey yapmadım yapmam da. Bunu paylaşmamın sebebi. Kendisi yalanci ve iftiracı biridir tamamen yalancidir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Karadeniz insanlari inatçı olur yalnız zordur biraz
Evet zaten öyle istiyorum. Var mı tanıdığınız bildiğiniz?☺️
Yok hayır
Rizeli kızlar diyorsunda hepsini mi istiyorsun jdhdh
Hayır rizeli bir kız ☺️
Karadenizliler tipi fena olmuyor doğru
Sen nerelisin?
Diyarbakır
İster miydin rizeli erkek arkadaşının olmasını?
Şehire göre erkek seçmeyi düşünmedim hiç 😂
Düşünür müydün peki hiç?😂
Neden olmasın kendime uygunsa
Anladım sana takip isteği gönderebilir miyim rica etsem?🤗
At bende atayım
Attım
Senin bir hayranın vardı bana dmden yazdı
Hadi ya kim?
Bizi yorumlardan tartışırken görmüş bana yazdı ama ifşa nooooo😂😂😂😂
O abaza kızım dedim uzak ol sahtekar dedim söz de dinledi gadasını yidiğim
Ne abazaliğimi gördün sen benim ya pardon da?
Sjsjsj yok canım en edeplimiz sennn
Ne yapmaya çalıştığını öğrenebilir miyim Şu an ? Ben seninle ne konuştum da böyle diyebiliyorsun?
Mesajlrı sildim bana ulaşama diye yoksa koyardım bir ankette kağardık cevapları jsjsjsjsjs
Ne alaka. Ben seninle düzgün konuştum. Tamam bende duruyor mesajlar bana bir mesaj at göreyim sohbeti ben yayınlarım istersen?
Bekliyorum?
Hahhahaha uyahu ters köşe mi yapim illa
Dayakdı çakmaktı millete isimsiz bir şekilde soralım abazalığa yol açıcamda açamıyommu derrr yoksa
Birşwy yok bunda mı der
Uğraşmak iatesem po gün uğraşırdım senle istersen en edebli sen ol bana bir zararın yok sildim gitti 😂
Bunları söylemendeki amaç ne? Ve ben sana nerde sapiklik yaptım. Sana abazalik yaptığımın kanıtını göster aksi taktirde soruda seni paylaşacağım?
Git beni paylaş bana ne zararı var istersen rezil rüsva et iftira at bana en fazla linç yedirirsin 😂🤷🏽♀️
Hayır iftira değil. Bana iftirayı sen atıyorsun ben değil. Sana sapiklik yaptığımın kanıtını göstereceksin. Aksi taktirde hem seni etkiletleyeceğim, hemde etiketleyip soru paylaşacağım sana 5 dakika süre veriyorum?
Yahu ben iftira atmadım şaka yaptım kız ırda duruyo konuşmuşsun kızla abaza da demedim
En edepli sensin dedim diğer herşeyde de güldüm geçtim kimseye iftira atmadım bee kızla sen konuştunuz bile 😂 ama kzıın kim pşduğunu söylemicem belki sohbetin devam ediyordur onu zan altında bırakmim
Valla ben korkmuyor um sana takıldığımı randomşa gösterdim ayrıca sana ne zararım varki
Neyse uğraşmicam istersen yay 1 ay girmem unutlur gider sjsjsjsjs
Sen bilirsin söylemezsen yine seni paylaşacağım?
O zaman bekle
Yap sjsjsjjs
Teşekkürler 🙃
Bu daha birsey değil. Şimdi seni soruda da paylaşacağım. O kişinin ismini vermezsen eğer
Beni tehdit ediyorsun😂o kız bana ne dedi biliyormusun
Bana şu kadar sıralama yaptım dedi çok yalancı bir herif
Sana yemin ederim senin için tek böyle düşünen ben değilim
😂😂😂
Şimdi anladım kim olduğunu saol. İkinizi de paylaşıyorum.
😂😂amaan ne halt edersen et kimseye zararın dokunmaz😛😛😛😛😛 al tarafı gizliyiz
Peşimi bırakacaksınız, benimle uğraşmayı keseceksiniz yüzlerce mesaj geliyor böyle hesabını vereceksiniz !
Lan ne dedim ne yaptım ben kimseye bişi yapmadım direk geldim yüzine söyledim
Sana kim abaza demişse bende inanıyorum. Sen bir abazasın hemde kuki bir abaza. Yazık sana acıyorum sana bakınca popo deliğini bile görebiliyorum o kadar acınasısın!
Bana yaşım 66 iken yetişkin kadınlar ilgimi öekiyo gibisine bilaf ettiydin birde 😂 sanarsın tertwmiz erkek
Kötü birsey mi bu. Sanane !
E yavşamana izin vermedim diye ağlama beee
Nasil izin vermedin ya ben ilerlemedim atsana bi mesaj sohbeti göreyim paylaşacağım seni yiyorsa at sohbeti paylasicsm!!
Sende varmış adamsan ilk mesajları silmeden olduğu gibi paylaşırsın benim anlımak🥳
Tamam silmeyeceğim. Mesajları görmek için mesaj kutun açık olması lazım aç yiyorsa hadi?
Olmaz ki gelmez mesajşar sende eski mesajlar duruyormuş hadi paylaş
Ya sohbetin açılmıyor diyorum anlamıyor musun. Bana bir nokta bile yaz yeter mesajları görmem için hadi bekliyorum!
Ayy illallah ettirirler bulursan kaç tavsiyemm !
Niye ki. Ve sen nerelisin?😕
Akılları neyse o değişim olmuyo
Sen nerelisin
İskenderunluyum
Hepsi güzel olmuyor.
Rize iyidir