Neden bu sitede kızların çoğu yalan söyleyerek insanları kandırıyor?

Gerçekten birisi bana açıklasın bunu merak ediyorum gerçekten merak ediyorum, bu sitede yıllardır kiminle karşılaşsam hep o kişinin hayatında zaten birisi varken aynı zamanda beni de kullandığına denk geliyorum, ya da beni sadece kullanmak için konuştuğuna denk geliyorum.

site özelinde mi bu emin olamıyorum ama kızların gerçekten ruhunda çok ama çok kötülük seziyorum, bakın ben iyi niyetliyim, inanın hiç bir şekilde kimseye kötülüğüm dokunmuyor ve kandırmıyorum asla. Ama neden, neden kızların hep ama hep yalan, "YALAN" söylemeye ihtiyaçları oluyor? neden hayatları hakkında doğruyu söylemeyip o kişiyi kullanmaları onlara haz veriyor? karşıdaki kişinin duygularını neden düşünmüyorsunuz?

Eminim bunu okuyanlar arasında bu dediğimi yapan vardır, özellikle o kişilere soruyorum neden bunu yapma ihtiyacı duyuyorsunuz?

Neden bu sitede kızların çoğu yalan söyleyerek insanları kandırıyor?
Cevapla