Anısı olan kağıdı atmalı mıyım?

Ben 3 senedir birine saplantılı şekilde platonik aşıktım onun için kendimi baştan aşağı değiştirdim evrim atladım onun içinde bi sürü şeyler yaşadım 3 sene içinde. Baya anımız oldu baya şey yaşadım ben onunla ilgili herşeyi bi kağıdı döktüm en ince ayrıntısına kadar tüm yaşadıklarımı psikolojiye iyi geliyor diye hemde cidden de daha iyi geldi artık sevmiyorum onu sonunda kurtuldum. Onunla ilgili ne yazışmalarımız kaldı ne de onun fotoğrafları anısı olan herşeyi sildim ya da attım çöpe kağıdı da sizce atmalı mıyım?
Anısı olan kağıdı atmalı mıyım?
Cevapla