Sevgilim bana o kadar uzak davranıyor ki çok üzülüyorum, ne yapacağım?

son iki haftadır çok kavga etmeye başladık saçma konulardan gün içerisinde konuşmamaya başladık sürekli iş yoğun şöyle böyle dün en son dayanamadım bi sabah günaydınlaşmışız çünkü neden böyle diye müşteri ile kavga ettim dedi konu onun kavgası oldu akşam en son 7 de yazdım sabah görmüş emeoji atmış sadece bende o kadar zorlama konuşuyosun ki benle dedim bu saate kadar hiçbir mesaj yok ne yapmam gerek

Sevgilim bana o kadar uzak davranıyor ki çok üzülüyorum, ne yapacağım?
Cevapla