Kitap okuyan kadın/erkek 1-0 önde midir yoksa sizin için önemsiz bir detay mı?

Şöyle karşılıklı kahve içerken sessiz ve sakin bir ortamda kitaplardan bahsedebileceğim, sohbet edebileceğim erkek 1 değil yüzlerce adım öndedir benim için. Çok hoş bence. Böyle insanlar nahif ve empati düzeyi daha yüksek bana göre. Ayrıca kitap okumak fazlasıyla olumlu özellik katıyor insanlara. Sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Kitap okuyan insana bir ömür doyamayız bence. Kaliteli sohbet diye bir gerçek var. Kitap okuyan insanlar kendini çok güzel ifade ediyor ve her konuda empati yaptıkları için çok güzel ilişkilere sahip olduklarını düşünüyorum. Kelime dağarcığı da gelişmiş olunca sabaha kadar konuşsun dinlerim. Sesi de güzelse... Allah'ım nasip et.
Kitap okuyan kadın/erkek 1-0 önde midir yoksa sizin için önemsiz bir detay mı?
Cevapla