Millet aşk yasiyor. Nasil aşıklar diye düşünüyorum. Ya ask nasıl birsey
Ben hiç tatmadım. Kimse aşık olmadi bana
Ben hiç tatmadım. Kimse aşık olmadi bana
aşk isteyince olan bir şey değil. bi de misal sosyal biri misin eğer öyleysen elbet biri çıkar karşına ama asosyal biriysen zaten aşktan yana bir şey bekleme :)
Cevap
5Cevap
Bana bir şans verirmsn seni dünyanın en mutlu insanı yaparım yeterki hep benim yanımda ol
Tanışacak fırsatın olmamıştır
Bundan sonra olmasın hevesim yok
O zaman ne dert yanıyosun şapşik :)
Sende kendini yakıcan yani
hıc sevgılı olmak ısteyen oldumu?
Yok ya olmadi çirkinim herhalde
burcun ne
İkizler sen
bende aynı ve sana ıstek attım ya dıye baslıyor donsene bana
Aşk güzel ama ayrılınca can yakıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?