Anne kuzusu exim annesi yüzünden benim peşimi bırakmıyor?

Eximle 1 aydan çok oldu ayrılalı. Bu zaman içersinde arayıp sormadı.4 gün önce yazdı, engelledim. Sonra annesinin telefonuyla yazdı, annesinin numarası diye saygı duyduğumdan engellemedim. Yazdıktan 1 gün sonra yine aynı numaradan mesajlar geldi, annesi adından. Tabi bunun böyle olması da belirli değil. Şimdi ayrılığımızı bi kenara atıp"anneme neden cevap vermiyorsun?" Derdine düşmüş. Sizce ben buna ne yapmalıyım? Bunu bilerek mi yapıyor?

Anne kuzusu exim annesi yüzünden benim peşimi bırakmıyor?
Cevapla