Gülüşüne aşık oldum normal mi?

Bir insanın gülüşüne aşık olmak normal mi?
Çirkin ama güldüğü zaman kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor gülüşü çok tatlı güldüğü zaman sol gözü sağ gözünden biraz daha kısık oluyor agizi sol tarafa daha çok yamuluyor o gülüşü aklımdan hiç çıkmıyor ben delirdim sanırım
Gülüşüne aşık oldum normal mi?
Cevapla