Yaşım geçiyor hiç bu yaşıma kadar erkek arkadaş yapmadim çünkü hep mükemmeliyetçi oldum en iyisi oldum dedim ve elde var sıfır?

Sizce var mıdır öyle bir erkek mükemmel bir erkek bana bebeği gibi bir ömür bakacak erkek. Yoksa ben böyle beklemeye devam mı ederim? Lütfen sorumu ciddiye alıp cevaplayin

Yaşım geçiyor hiç bu yaşıma kadar erkek arkadaş yapmadim çünkü hep mükemmeliyetçi oldum en iyisi oldum dedim ve elde var sıfır?
Cevapla