Doktor nişanlım "Bir daha çalıştığım hastaneye gelme beni utandırıyorsun" dedi. Ne yapmalıyım?

Bugün akşama kadar nöbeti vardı. Sürekli hastane yemeklerini beğenmediğini falan söylüyordu bende ona sürpriz yapmak için yemek yaptım kurabiye falan koydum. Hastaneye girince sekreter kıza sordum o da doktorların odalarında olduğunu kendisinin girmeye izni olmadığını söyledi. Bende hep arkadaşlarıyla oturduğu kamelyaya doğru gittim iyi niyetimle sonra gördüm bunu arkadaşlarıyla oturuyordu. Bende Selim diye seslendim beni görünce dondu falan yüzü asıldı sonra onlara doğru ilerledim arkadaşları hoş geldin yenge falan dediler gülerek bende sürpriz yaptım selime dedim gülerek bir anda ayağa fırladı benimle gelsene bı falan yaptı sonra da gelme çalıştığım hastaneye utandırıyorsun dedi bana elimdekini hızla alıp içeri girdi. Arkadaşlarıda ya o bugün uyumadı ya ondan falan dediler bana. Ben neyi yanlis yaptım yani tüm iyi niyetimle gitmiştim. 2 gün oldu daha bu sabah özür dilerim yazmış ama ben çok kırıldım ne demeliyim ki artık bir daha böyle bir şey yapmasın?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşları kusura bakmayın biraz geç girdim ama olaylar oldu ben her şeyi söyledim içimdekini sonra bana dedi ki kim sana akıl veriyor neden böyle yapıyorsun dedi bende kimsenin akıl verdiği yok dedim. Sonra bana dedi ki ben seni çok seviyorum sadece o anima denk geldi bilmiyorum işte çok sinirliydim dedi bende gayette gülüyordun arkadaşlarına dedim.
Güncellemeler
+1 yıl
O da hayır falan dedi bende beni aldatıyorsan sen bilirsin ben kendime daha iyisini bulurum ama senin durumunu bilemem tabi dedim çıktım evden kaç gündür köpek gibi peşimde süründüruyorum gözümü açtığıniz için teşekkürler ❤️
Doktor nişanlım "Bir daha çalıştığım hastaneye gelme beni utandırıyorsun" dedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla