Güncellemeler
+1 yıl
Güvenmiyorsan şöyle böyle demenize gerek yok. Genelde erkekler böyle ortamlara gidince bozuluyorlar ya da genelde insanlar diyeyim. Bu hep böyle bir ortamda olacak ve benim kafam hep onda olacak kendime zarar vermiş olucam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
ilk günden olan durumla yargılama ya, bir iki gün daha bak bakalım nasıl olacak hal ve hareketleri ona göre aksiyon alırsın
Aşkım içime kurt düşüyor insan denize gittiğinde tamam 1 2 saat yüzersin tamam da gün boyu mu yüzdü bu çocuk. Birde bana aşkım telefonum denize düştü yazıyor benim laf edeceğimi bildiği için. Denize düştü de nasıl bozulmadı 🤣 biraz önce de müsait olunca ararım yazmış kimseye %100 güvenemem ya
benim deccalim de sürekli çalıştığı için yazamadığını iddia ediyordu ve ben de TUVALETE BILE GITMIYOR MUSUN diyordum hahdhdjd ama benimki düzenli olan bir durumdu. zaten tam olarak güvenilmez haklısın arayınca ne diyecek onu da merak ettim lütfen yaz hahdjdk
Aşkım şu an galiba ayrılmayı kafaya koydum gibi kendimi alıştırdım saniyesinde fjfndmmcme ama fevri hareket edersem suçlu olurum o yüzden kendimi tutmam lazım.
seni var ya tebrik ederim ben olsam anında batırır suçlu olurdum hahshsjdk
Gel sana normalden mesaj atayım son durumu söylerim djdjdkflle
ayyy olur açıyorum mesajları jfkdkdk
Ayrıl o zaman öyle erkekler dediğin gibi bozuluyor sonuçta bi çok kız var orada yani otel gibi yerdemi calisiyoki napiyo
Aşkım bir mağazaya girmiş ama sonuçta ne bileyim antalya gibi bir yer. İnsanın içine kurt düşüyor ne kadar sevsen de en azından ben kimseye%100 güvenen birisi değilim deli gibi sevsem de. Ona da güvenecek kadar süre olmadı.
Haklısın güvenme zaten nolursa olsun gece hayatı falan varsa zaten unut onu ha yoksada Antalya gibi bi yerde illaki başlar boş ver ayrıl gitsin güven vermiyorsa sana
Bende vardı ortamci gece hayatı olan biri gitmedigi şehir kalmamış üstelik aldattı terkettim bak şimdi yeni sevgilisi var ne durumda bilmiyorum ama böyle tiplere güvenilmez
Güven vermiyor değil ama ben genelde zaten güvensiz biriyim. Ve aşırı şüpheci bir karakterim var kendi memleketinde olduğunda içime kurt düşmüyordu ama antalya gibi bir yerde düşüyor. Birde yanunda arkadaşı falan var ve arkadaşı çok şerefsz her şey olabilir
Aynen öyle arkadaşlarina mutlaka uyar sana söyliyim. En doğrusunu sen bilirsin ne yapmak istiyorsun?
Ayrılmayı kafaya koydum şu an dkdmsöxöa
Bencede kendi sevgilimden örnek verdim öyle düşün çocuk bildiğin baya ortamciymis benle tanışmadan önce falan benimleykende gitmiyorum diyodu gitmiş bazı kızlarla yemek falan yemişler rakı içmişler onunda arkadaşları aynıydı üstelik kendi gibi boş ver gitsin daha sonra bin kere üzülücegine bi kez üzül
Boşan sende kral
Hissediyorsan doğrudur..
Antalya ya gittiyse geri gelirse şükret.
Bugün bir konu geçti ben her yerde aynıyım değişmem dedi. Fakat bilmiyorum denizde hiç yazmaması falan benim için bir sorun. İnsan aklında olduğunu belli edebilir en azından. Hiç deniz görmemişler gibi bir girip çıkmadı mı yani saçma
diyorum ya ortamı çevreyi gördükten sonra sana dönmes zor.2 ihtimal var ya çok gezdi tozdu daldan dala kondusikildi ve dönecek bir gun. Ya da cidden seni seviyor çalışıyor her sey senin icin geleceginiz icin (yersen) daha zaaman gösterecek onu... Ama canını sıkmak istemem eğer bir erkek Güzel bir şehire ortama girmişse o ilişki devam da etse bile bir gün bitiyor bende bitirdim çünkü. Dönünce her şey saçma geliyordu basit geliyordu.
Zaten yazma süresi bile değişti 🤣 önceden direkt yazan çocuk şimdi biraz daha açtı süreyi. Fotoğraf atmış çalişıyorum diye aricam müsait olunca demiş. Kendi şehrinde güveniyordum ama antalya gibi yerde güvenmiyorum. Onun denize girip çıkmasını mı beklicem ben canım canım.
Bende aldatılmadan niye ilgi göstermiyorsun diye sitem etmeden ayrılmalıyım akşam davranışlarına bakayım duruma göre yön alırım
Daha sen bak iste onu da bize sorma la.
Ayrıl gitsin
Sende çalış