Sevgilim antalyaya çalışmaya gitti ve beni ihmal ettiğini düşünüyorum ne yapmalıyım?

Bugün ilk günüydü arkadaşıyla denize gitti o süre zarfında asla mesaj atmadı saatler sonra aşkım telefonum denize düştü ya dedi. Bende vahh üzüldüm diye tepki verdim üstüne gitmedim hiç. Neden bilmiyorum insan bir napıyorsun yazabilir ne kadar denize girse de her dakika mı denizde bu adam? Nedense içimden bir ses ayrılmam gerektiğini bu olayın benim psikolojime baya etki edeceğini söylüyor sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Güvenmiyorsan şöyle böyle demenize gerek yok. Genelde erkekler böyle ortamlara gidince bozuluyorlar ya da genelde insanlar diyeyim. Bu hep böyle bir ortamda olacak ve benim kafam hep onda olacak kendime zarar vermiş olucam
Sevgilim antalyaya çalışmaya gitti ve beni ihmal ettiğini düşünüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla