Bir erkek bir kızı kendine bağlamak için mesajlarına geç bakar mı ya da ne düşünüyordur?

(Sevgili ya da flört değiliz ama hislerimi fark ettirmeye çalışıyorum ve çocuk normalde kızlara karşı soğuk biri hem de baya ama sınıftaki arkadaşlarımız ortak olduğu için sohbet ederek samimileştik.) 3 hafta önce sevdiğim kişinin doğum günüydü. Hem doğum gününü ilk ben kutladım hem de o gün içerisinde biraz sohbet açtım. (Sohbetim bir saçma konu olsa bile her zaman ilk ben açardım.) O cevap verilebilecek mesaja görüldü attı ilk defa ve bu yüzden o günden sonra 3 gün öncesine kadar yazmadım. (Gerekli bir sebep için her arkadaşıma yazmıştım.) Ona yazdıktan sonra "kusura bakma rahatsız edip duruyorum kusurum affola" dedim. O ise "rahatsız etmiyorsun hatta iyi oluyor yazman her zaman rahatsız edebilirsin sen unutursan ben yazarım dedi." (O hiçbir kıza aşık olmadığını söyledi ve 3 kız çıkma teklifi etmiş ve reddetmiş onlarıda. Bu yüzden kuzenimle büyük şok yaşadık.) Bugün ise ben sohbet açtım ama bu yazıyı yazarken bile hâlâ cevaplamadı. Neredeyse 4 saat olacak. Normalde genel olarak anında cevaplardı. Garip geldi. Sizce sebebi nedir ve ben o yazarsa eğer kaç saat sonra yazmalıyım ya da ne yapmalıyım ve o ne düşünüyor ne yapmaya çalışıyor olabilir?

Bir erkek bir kızı kendine bağlamak için mesajlarına geç bakar mı ya da ne düşünüyordur?
Cevapla