Eski sevgilim müzik öğretmeni idi. Ben de edebiyat öğretmeniyim. Kpss için dershaneye yazıldım. Sınıfta çok müzikçi vardı. Şimdi de pazar günü öabt sınavına gireceğim. Çıkan fakülte Güzel Sanatlar Fakültesi. 😂Kütüphaneye ders çalışmaya gitmiştim. Çayım bitmişti ve giriş katında semaver vardı. Termosuma çay doldurmaya gittim. O sırada birine denk geldim. "Çay kalmış mı?" dedim. "Ben sıcak su aldım. Kahve yaptım. Bilmiyorum." dedi. O sırada sohbet ettik biraz ve o da müzik öğretmeni çıktı. Ben, unutmaya çalıştıkça ne zaman ayrılsak onu hatırlatan şeyler karşıma çıkıyor. Hayat benimle alay mı ediyor diye düşünüp duruyorum.
Sizin de böyle düşündüğünüz zamanlar var oluyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer