Aşk İlişkileri Sevgiliniz ile birlikte romantik bir akşam yemeğine çıkmak sizi mutlu eder mi? FiqHShott Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Sevgiliniz ile birlikte romantik bir akşam yemeğine çıkmak sizi mutlu eder mi 🤔#Aşkİlişkileri Sevgiliniz ile birlikte romantik bir akşam yemeğine çıkmak sizi mutlu eder mi? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Romantik bir akşam yemeği hazırlasa evde daha hoş olur :D 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Evet güzel olur 1 0 Yorumla
İstanbul_bey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Sevgilimin memesi öyle açık olmasın 🙄 sevgilim olursa bakıcaz 1 3 Yorumla FiqHShott +1 yıl Ya sana ne kadının giyiminden ya 😄 sen yemeğe bak abi boş ver onu kaybedersin bak 😁 Yorumla İstanbul_bey +1 yıl Olmaz gözüm kayar oraya başkasının bakması benim hoşuma gitmez 😬 Yorumla FiqHShott +1 yıl O yüzden evde olması daha iyidir 😁 Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. İşin içinde yemek varsa mutlu olmama ihtimalim yok ajcnsjs 2 0 Yorumla
everkeğii Takip Et Master Yaş: 30 , eic 36% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Evet mutlu olurum 😌🥰 1 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı. Mutlu eder tabi 1 0 Yorumla
SoraSorabitiremedin Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 97% +1 yıl Eder tabikide en keyif aldigim seylerden biridir 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı. Evet güzel bir anı olur 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Romantik bir akşam yemeği hazırlasa evde daha hoş olur :D
Evet güzel olur
Sevgilimin memesi öyle açık olmasın 🙄 sevgilim olursa bakıcaz
Ya sana ne kadının giyiminden ya 😄 sen yemeğe bak abi boş ver onu kaybedersin bak 😁
Olmaz gözüm kayar oraya başkasının bakması benim hoşuma gitmez 😬
O yüzden evde olması daha iyidir 😁
İşin içinde yemek varsa mutlu olmama ihtimalim yok ajcnsjs
Evet mutlu olurum 😌🥰
Mutlu eder tabi
Evet eder :D
Eder tabikide en keyif aldigim seylerden biridir
Evet güzel bir anı olur
Hayırr
Hemde cok