İki yıllık ciddi ilişkimdi aldattı affettim defalarca sözler ve vaatlerle inandım değiştiğine öyle davranıyordu her seferinde bunları yazdı bana bir ay önce şimdi her yerden engellediğim için mailden yazmış ağlıyor affedilmeli mi benim artık beynimle oynuyor gerçekten zaten her şeyi yapıyorsun dönüp dolaşıpta biye beni bırakmıyor benim de olmamı istiyor
Böyle bir erkeğin amacı nedir gerçekten yapıyorsun zaten istediğini ne diye bana dönüyorsun ağlıyorsun sürekli?
Benim de is arkadaşım var. Hoşlanıyor aşk şiirleri olan hediye aldı. İkide bir aşk şarkısı WhatsApptan paylaşıp görünce kaldırıyor. Bildiğin seviyor sandım yani. Benim ilgimi fark etti ve sohbet ederken geçen bir kız teklif etti yemeğe gittik dedi. Kaşar çıkmış bıraktım onu dedi. Ümit verdi bana ve mal gibi hissettirdi sonra. Kaç gündür yüzüne bakmadım diye yine şarkı attı dün. Susuyorsun konuşmuyorsun intihar korkusu var bilmem ne. burada soru açtım. Dediler ki bunlar narsist kişilikmis. Tehlikeli yani. İlgi odağı olmak istiyorlar. Bizi istediği gibi yönetmek istiyorlar. Asla bize ait olmayacak ama ilgimizi muhafaza etmek için yalvaracaklar. Günlerdir boş yere ağlıyorum. Psikolojim alt üst. Affedecek durum yok ortada. Benim gibi yap. Ruhsuz davran. Cevap verme. Sal onu kendi haline. Bir b. k olmaz ikisinden de. Zamanla unutacağız
kusura bakma ama olgunlaşamamış diye bir şey yok kişilik değişen bi şey değil aynı adam 40 yaşına gelince adam gibi adam olacakmış gibi konuşmayın derim
aldığı hediyelerden bahsediyor normal bir zamanda içinden geldiği için hiç bir şey yapmadı bu arada bana her döndüğünde affetme aşamasında istemiyordum ve yapıyordu alıyordu gönderiyordu