Flörtüm galiba disleksi. İlişkiyi bu yüzden bitirmek doğru mu?

2 ay tanisiyoruz, yuz yuze gorustuk gayet tukcesi normal ve duzgun konusuyor ama mesajlarda hep imla hatasi var. Bazen kelimeri ters yaziyor ya da karistiriyor. Buna disleksi diyorlar. Zihinsel bir problem degil ama Sanki karsimda bir cocuk varmis gibi bir hissi uyandiriyor. Iyi giden bir iliskiyi bu sebepten dolayi bitirmek ne kadar dogru? Ama surekli goze batiyor. Kahvaltiya gittin mi yazacakti ama onun yerine kiyafete gittin mi yazdi. Yani bu tur seyler oluyor

Güncellemeler
+1 yıl
Kendisine sormayi dusundum ama cok tuhaf bir soru olur. Hem duzelmis olsa simdiye kadar duzelirdi. Yasi 29 cunku
Flörtüm galiba disleksi. İlişkiyi bu yüzden bitirmek doğru mu?
Cevapla