Kocam çok cimri ve bağırarak çok konuşuyor, tahammül edemiyorum. Sinir hapları kullanmaya başladım, ne yapacağım?

3 yıllık evliyim 3 yıl önce asla böyle değildi ama şu son 1 yıldır çok yıpranıyorum. Çok cimri olmaya başladı. Hayır durumumuzda iyi beni de çalıştırmıyor. Ama en temel ihtiaçlarımı bile alırken laf yapıyor. Pede ihtiacim oluyor zar zor alıyor sonrasında lafını yapıyor. Bugün çöp poşetinin altı akıyordu dişari attim. Dişari attiğim çöpü gordu neden atiyorsun daha dolmamış dedi. Bende çöp akiyor dedim. Bana islak seyler koyma ki akmasın senin yuzunden çöp poşetine para veriyorum diye bağiriyor. Bağirmalari kulaklarimi tirmikliyor artık. Çok pis bir sesi var bıktım artık onun yuzunden sinir hastasi oldum hap kullanıyorum. Hakli yerlerede bagirmiyor. Bom boş şeylere bağiriyor. Bu evlilik beni yipratiyor ayrilmak istiyorum sizce ne yapmaliyim? Karı gibi her işime karişiyor. Evi süpürüyorum hadi hızlı ol elektirik gidiyor diyor. Dayanamiyorum artik hanimlar sizin eşleriniz boyle mi?

Kocam çok cimri ve bağırarak çok konuşuyor, tahammül edemiyorum. Sinir hapları kullanmaya başladım, ne yapacağım?
Cevapla