Kendimden büyük erkeklerle konuşmak beni tiksindiriyor, cevap vermek zorunda mıyım?

Güzelce söylüyorum konuşmak istemiyorum diye başlıyor sövmeye, hakaret etmeye, aşağılamaya sonra da bana cevap hakkı bile vermeden diyeceğini deyip engelliyor.

Bıktım yani ben bu durumdan artık. İstemiyorum yaşlı bir erkekle konuşmak ya zorunda mıyım ben sizinle muhabbet etmek?

Kendilerini olgun erkek diye tanıtıyorlar bir de JWKWKXKSSK olgunluk yaşla ilgili mi sanıyorsunuz siz? Olgun falan değilsiniz, amip ve abaza ayrıca yaşlısınız. jdkcekdmemxkdk

Kendimden büyük erkeklerle konuşmak beni tiksindiriyor, cevap vermek zorunda mıyım?
Cevapla