Bu adam benimle oyun oynuyor ama neden anlamıyorum bana bunu neden yapıyor sizce oyun mu oynuyor yoksa seviyor mu?

Yanıma gelip iyi tatiler dedi gözlerime baktı elini verdi ama elini uzun süre cekmedi ve bana kafana bir şey takma git güzel güzel keyfini cıkart dedi bende sende aynı şekilde dedim bir laf vardır gidipte dönmemek dönüpte bulamamak var oda deme ya öyle dedi gülümsedi ve başka yerr baktı kısa ikimizde hem gözlerimize baktık hem gülümsedik böyle nebilim garip olduk sonra aradan 15 dk falan geçti bekliyorduk kapının orada ve uzaktaydı yanımdan cok yakın mesafeden geçti bişey diyecek gibi ama diyemezsin ya içinde kalır istersin ama yapamazsım gibi bende öyle oldum garipti ve tekrardan gözlerimin içine baktı bende baktım üzgündüm ama ve geçti önümden gitti bilmiyorum garip bir hiss anlatamıyorum (biz sadece aynı iş yerinde calışıyoruz dışarıda herhangi gibi bir şey olmadı olamazds zaten imkansızız zaten ama böyle aramızda uzaktan size anlatamadığım bir şey var bir emerji bazende beni oyunamı getirmek istiyor diye düşünüyorum ama gözleri öyle gerçek bakıyorki)

Bu adam benimle oyun oynuyor ama neden anlamıyorum bana bunu neden yapıyor sizce oyun mu oynuyor yoksa seviyor mu?
Cevapla