Daha ergenken lise 10 da bir çocuk vardı chatten tanıştığım arkadasca konuşuyorduk onunla sevgili olmadık bir kaç kere birbirimize sevgililerin bir jrine söylediği şeylerden söyledik o kadar sözde o da çok azdır bir kaç kelime onun dışında böyle şeyler olmadı ben sevmiyordum onu ama sürekli konuşuyorduk daha çok ben yazıyordum ona sanalda aramızda 3 saat vardı ve kendi telefonumdan yazmadığım için hep işim olunca üst üste yazma diyordum kaç kere söylüyordum yazma diye bir gün ailemden biri yakaladı ve yazma dediğim halde yazmış bir sürü laf baguris çağırıs çektim çok fena bi gündü cok korktum akrabalarda evdeydi o gün ve o gün tamamen konuşmayı kestim onunla bitirdim tamamen çünkü devam etseydim ge yakalansaydim bu sefer ne olurdu bilmiyorum o gün o çok yalvardı ama ben bitirdim ve hakarette ettim çünkü anlamıyordu artık konuşamayız dedim ve bitirdim baya uğraştı yıllar geçti 6 ay biriyle çıktım ve onun hayatında başkalarının olduğundan şüphe ediyorum daha doğrusu bizim bitirmemize yakın ve bitti bana tepkisiz kaldı doğru düzgün tepki dahi vermedi bir kaç şey yazdı yalan bahanelerle benden ayrıldı ve şu an wanki hiç konuşmamısis gibi davranıyor asla umursamıyor benimde aklıma o düştü ama ben mecbur bitirmek zorunda kaldım ailem öğrendi onu da o kadar tembihledigim halde yazdı ve yakalandım sorun benim mi ben mi yanlış yaptım karma mi yaşadım
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bu iki kişidede sorunu sende göremiyorum. Eğer bir kız bir erkeğe ben yazmadan yazma demişse o erkek meraktan çatlasa ölse yazmamalı. Ama sonuçta o enazından özür dileyip çaba göstermiş ikinci dediğinde hiçbir çaba göremedim, yalnız ikinci ile aranda samimi bir yakınlık olmamış sanki yani bu senden veya ondan kaynaklı olabilir. Çok korumacı muhafazakar bir yapın var mı soğuk sert mizaçlı tepkili falan
O özür dilemedi aslında ben konuşmayı keselim dedim o öyle yaptı diye kesmedim ailem öğrendi rezil oldum ve çok korktum bu yüzden keselim dedim konuşmayı
Yoksa kesmezdim nereye kadar giderdi bilmiyorum
Ama bitmesin diye çabaladı dedin baya
Evet evet konuşmak istemeyi sürdürdü baya zorladı olmaz dedi ararım dedi hatta o kadsr ısrar etti tehdit etti de ararım evi diye aramadı sanırım dedemin telinden konuşuyorduk dedem anlamaz diye sonradan baya bi özelden falan arama geldi yanlış hatırlamıyorsam yalan olmasın ama bi şekilde kestim çünkü çok korktum baktım zorluyor hakaret ettim yanlış yaptım o konuda ama jste
şu an konuşmayı kesen tamamen zevkine başkaları buldu diye sıkıldı diye bi engeli yoo ama bitirdi işte sildi geçti arkasına bakmadı
Bend eonu diyprum diğeri sanki daha alışmış sana daha zor unutabildi
şu an ki durumunda ailen yine darlama yapıyormu artık daha serbestmisin
Yoo yaa 23 yaşındayım serbestlik tabiki
Evet diğeri daha zor unuttu zaten yıllar sonra yazdı ama yine bitti devam etmedi bile
Arkadaştık aslında ne bileyim bu tam g*vur
Anladım, peki senin aklın kimde
Yaa ilk anlattığım hani karma dediğim arama dediğim halde arayan kişiyle ben 16 yaaşımda konuştum onda aklım olamaz ki ama iyiydik yani adadan 8 sene geçmiş şu an taviki aklım suanki kiside
Hmm ama şuankide pek değer vermemiş görünüyor
Evet ve bilmiyorum sorun da yoktu yani öyle aramızda olsaydı insan bitirirken söylerdi herhalde kendimi suçlu mu hissettirmedi anlamadkm biz hiç yüz yüze gelmedik ki çağırdım onu dahi istemedi yani düşün
Başkası olup olmadığından şüphe ediyordum zaten de yinede varsa da başından beri umut verip yarı yolda bırakmayacaktı
Belkide yalancıydı çapkınlık yapıyordu seninle , olabilir yani
Evet arkadaşım da öyle dedi amacı ciddi değildi sana öyle gösterdi dedi zaten sevmiyordu aslında seviyor gibi yaptı sadece
Akrep burcu acab diyorum içine bi şey mi atıp bana demiyordu da ama alakası yok yaa gerçekten
Akrep burcu ise belki cinsel beklentisine hiç cevap vermediysen tabiatına aykırı birisin demektir seni yapı olarak kendine uzak görmüştür
Ben elimi tutmasıni sarılmayı bile zor kabul etti
Ettim
Tamam işte onun yaşam felsefesine uzak olduğun için kaybettiğine okadar üzülmemiştir. Akrep erkeği kız cinsellik yaşatmasada temas olsun, cilve olsun dirtytalk olsun ister. Bunlar zaten yok bide bitmiş çok umursamayabilir
Ben ona bir kaç buluşma sonra olur dedim çünkü ben daha önce böyle bi şey yapmadım ya benden istedigini aldıktan sonra gitseydi o zaman daha da kahrolurudm
Tabiki öyle ben zaten ona istediklerini ver demek istemedim. Sadece akrep burcu cinsel potansiyeli yüksek kızları sever aşık olur , özellikle akrep ve koç kadını tercihidir
Bununla alakası yok çok saçmalıyorsunuz erkek neyin ne olduğunu bildikten sonra niye kıza bunu xorlasin ki ya da bu olmadan olmaz desin ya da kim sevdiğini istemez o da bunu biliyordu zaten canım değildi ama o her seu olsun bitsin istedi ne malum her şey yaşadıktan sonra pacavra gibi atmayacagai
Benim yükselenim koç zaten ben bi şeyleri belli etmem her şeyin zamanı vardır
Ben niye saçmalamışım ben sana zaten iki yorumda da onun ihtiyacını karşılamalısın demedim. Beni yanlış anlayıp yorum yapıyorsun. Akrep erkeği bir kız cinsellik vermesede heves versin tutku versin ister bu konulardan çok uzak görünen bir kızı unutmasıda kolay olur dedim. Ayrıca koç çok tutkuludur akrebin tutkusunu bile bastırır niteliktedir sen sadece biraz soğuk ve bu konulara uzak durmuşsun içinde yaşadığına eminim
Evet bu doğru da yapacak bi şey yok ki pardon yanlış anladıysam yani bu zamanda burçlara bakıp bi şeyler yapmak je kadar doğru tamam her şeyin bi zamanı vardır evlilik olur ya da iş ciddiye biner olur o da hevesi yoksa zaten beni bekler ben ona hepten olmasın temas sarılmak falan demedim hani tama dedim sonradan el ele tutuşmayi sarılmayı kabul ettim ama öpme olayı olmaz 3 buluşma sonra olabilir dedim yani şimdi ona da hak verdim uzağız falan ne bileyim
Yinede sevgisi azmış ama bişekilde üzerine düşmeliydei hemen pes etmekte olmamalıydı
Pyle davrandı ki kesinlikle gitmez dedim yani o kadar güzel davrandı arada yanlışları oldu ama güzel davrandı gel gör ki bi yüz yüze gelmeyi bile kabul etmedi yani nasıl olur acaba ne yaşarız güzel şeyler yaşanır mı bu nasıl bi xaman cnsllk temas olmadan kimse kimseyi sevmiyor sonra bunlar yaşanıyor erkek kendi çöplüğüne gidiyor kız perişan ve pişman oluyor
Çok haklısın. O pişmanlık çok kötür ben cnselliğe karşı değilim ama yaşanacaksa her iki tarafta ne olursa olsun sevgisinin arkasında durmalı sonuna kadar. Buluşmak istememeside ayrıca kafamı bulandırıyor neden acaba diye
He yaa valla benimde kafamı karjstiruyor kendisi İngiltere prensi değil ki kaldı ki bende çirkin değilim ama bi yüz yüze dahi gelmen istemedi zaten birisiyle olduğundan şüphe duyuyordum son zamanlarda
Böyle bitirerek daha da destek verdi düşünceme
Bencede umursama artık düşünme bile
Biraz geç yazdım hem uyudum hem düşündüm onu bi oyana bi bu yana döndüm durdum hayatım ellerimden kayıyor resmen
Yapma böyle lütfen
😔😔😔 hiç umursamıyor ne yapayım
Kafanı dağıt sosyal arkadaşlarınlatakıl
Evden çıkamıyorum ki
Ozaman buradan takıl biraz
Senin burcun ne
Akrep senin?
Terazi ya benim
Sen haklısın senin durumuna göre davranması gerekirdi. Seni önemseyen biri senin şartlarını düşünmeli
Valla arama yazma dedim bu herhalde artık üst üste mj yazdı anlamaidm bizimkiler şüphelendi bi baktılar mesaj da bir şey yazmış hem rezil oldun hemde güvenleri kırıldı
Yaptığı çok yanlış. Özellikle söylenene rağmen neden yapar insan
Sen ne yaşadın bilmem de ben cidden neyin karmasını yaşadım da böyle yapayalnız kaldım acaba
Kaç yaşındasın ki