Sizce ben karma mi yaşadım?

Daha ergenken lise 10 da bir çocuk vardı chatten tanıştığım arkadasca konuşuyorduk onunla sevgili olmadık bir kaç kere birbirimize sevgililerin bir jrine söylediği şeylerden söyledik o kadar sözde o da çok azdır bir kaç kelime onun dışında böyle şeyler olmadı ben sevmiyordum onu ama sürekli konuşuyorduk daha çok ben yazıyordum ona sanalda aramızda 3 saat vardı ve kendi telefonumdan yazmadığım için hep işim olunca üst üste yazma diyordum kaç kere söylüyordum yazma diye bir gün ailemden biri yakaladı ve yazma dediğim halde yazmış bir sürü laf baguris çağırıs çektim çok fena bi gündü cok korktum akrabalarda evdeydi o gün ve o gün tamamen konuşmayı kestim onunla bitirdim tamamen çünkü devam etseydim ge yakalansaydim bu sefer ne olurdu bilmiyorum o gün o çok yalvardı ama ben bitirdim ve hakarette ettim çünkü anlamıyordu artık konuşamayız dedim ve bitirdim baya uğraştı yıllar geçti 6 ay biriyle çıktım ve onun hayatında başkalarının olduğundan şüphe ediyorum daha doğrusu bizim bitirmemize yakın ve bitti bana tepkisiz kaldı doğru düzgün tepki dahi vermedi bir kaç şey yazdı yalan bahanelerle benden ayrıldı ve şu an wanki hiç konuşmamısis gibi davranıyor asla umursamıyor benimde aklıma o düştü ama ben mecbur bitirmek zorunda kaldım ailem öğrendi onu da o kadar tembihledigim halde yazdı ve yakalandım sorun benim mi ben mi yanlış yaptım karma mi yaşadım
Sizce ben karma mi yaşadım?
Cevapla