Erkeklerin parayı bulunca değişmeyeceğine inanıyor musunuz?

Erkeklere göre, hele de Türk erkeklerine göre parayı bulmak, zengin olmak; güzel, s eksi, statülü yüksek mertebe kadınlara ulaşmada bir araç olarak görülür. Hatta halk arasında yaşlanınca gelecek parayı ben ne yapayım denilir. Bu yüzden parayı bulmuş, birden zenginleşip toplumda statü ve saygınlık kazanmış bir erkek, daha iyilerine ulaşabileceğini düşünecek, mevcut eşini beğenmeyecek, boşanmak isteyecek, boşanmasa bile aldatma ve yasak aşk yaşama yoluna girecektir. Tabi genelleme yapmak doğru değil fakat genel tablo bu. Hatta, bana göre, erkeklerin iyi bir meslek sahibi, statü sahibi olmak istemelerinin altında bile az da olsa daha iyi kadınları tavlayabilme, etkileme arzusu yatıyor bence.. Siz ne düşünüyorsunuz, “Parayı bulan adam ilk iş karıyı değiştirir” sözüne katılıyor musunuz? Hele ki karısı da her anlamda sıradan bir tipse?

Evet dediklerinde haklısın, parayı bulan adam pek sadık kalmaz, ilk iş karıyı değiştirir.
Hayır bence yanlış düşünüyorsun, alakası yok, değişmezler.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Erkeklerin parayı bulunca değişmeyeceğine inanıyor musunuz?
Cevapla