Güncellemeler
+1 yıl
Çok isteğim var ya Ekliyorum her şeyi beraber yapmak istiyorum. Mutsuz mu beraber mutsuz olalım beraber sevinelim beraber üzülelim beraber eğleneliim varım yoğum o olsun istiyorum. Bazen hayattan çok yoruluyorum ve kafamı göğsüne koyup dinlenmek istiyorum, kucağına oturup sabaha kadar sarılmak istiyorum ama olmuyor olmuyor olmuyooorrr
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Sen peki olgun ve düzgün konuşan, her yönden kaliteli bir adamı hakettiğine gerçekten inanıyor musun? Sende ne var kendini değerlendirdin mi?
Evet.
Çok net bir evet, güzel!
bunları isteyen çok ama bulabilende zor allah kolaylık versin :)
Amin 😂
Seni gerçekten sahiplenerek her yönüyle mutlu edecek kişiyi arıyorsun, duyguyu ve tutkuyu da hissederek. Güzel bı şey tabi bu. Nerde yasiyosun?
Ne. Kadar olgun mesela yaş kac senin bende hep çıtır istiyorum
Benim yaşım küçük su anlık ama 30 35 e kadar yolu var ahahaha
Tam aradığım tip sin bence ne kadar kicük sün kac Söyler misin ya da yaz istersen
Söyleyemem ahahah
Neden bir metre mi agahaha
Sen kaç yaşındasın
31 oldum uyar mı
Uyarr
Gel bakalım oznm yaz takip at
Zor ala bulursun inşallah
Ay inşallah
Uzak durulması gereken hatunsun.
Neden 😂
boğarsın sen adamı. Delirtirsin
Yok ya benim kafa dengim biri olsa çok güzel anlaşırız ne demek istediğimi anladın mııı
Senin tek derdim 2 kişilik boğucu bir hayat
Değil. Benim anlatmak istediğimi anlasan varya dünyanın en güzel hayatı. Ve dünyanın da en güzel hayali umarım bulacağım öyle birini
Çok kezbanca fikirlerin var
Senin fikirlerin böyle olmayabilir fakat 'saygı' göstermek zorundasın. Karsindakiyle fikrin uyusmadıgında Kezban diyemezsin. Sen dedin diye de ne ben Kezban olurum ne fikirlerim. Bunları isteyen tek kadın ben de değilim. Ama sizinle aynı görüşte olmayan herkes KEZBAN A. M.. KKKK SINIRLENDIM
Kesbansın işte. Tek derdin aşkı bulup evlenmek falan filan. Resmen hayal dünyasında yaşıyorsun
Tamam en akıllı en normal insan sensin sen evlenme abi sorumdan yol al simdi. Sana laf anlatmaya uğraşamam akşam akşam belanı benden bulma
Buyur bulayım. sanki bir şey yapabilecek kezbana bak sen hele
Aynen abi aynen hahsjsjsj aşağılık bi insan olduğunu biliyosun ve onu kanıtlamaya çalışıyorsun değil mi? Hiçbir kadın sana bakmıyor diye mi bu hırs?
Kezban çok dediğine göre kanayan bir yaran olmalı
Yoo manitam çok benim sen rahat ol kezbanım. Taş gibi herifim maşallah
Sen kendini kandır abi
Buyur hodri meydan kezbanım. Benim ispatlatamayacağım hiç bir şeyim yok 😎
Abi profilinden tipini gördüm, gerek yok ispata 😉
Taş gibiyim biliyorum. Canım kendim 😍
Kadınlar sana bakmayınca tabi olabilir böyle şeyler...
Tatlım herşeyin boş be valla bak. Üzüldüm sana cidden.
İnan ben de sana çok üzüldüm
Sen bana sevin tatlım benim keyfim yerinde. Hadi İYİ geceler sana
Göz rengin
#Mirliva
Sonra palyaço dediki; işte o benim
Hangi şehirde yaşıyorsun
Tam aradığım ne istediğini bilen kadınsın
Ahh işte
Bulamazsın
Bulursun buralarda