Hoşlandığım erkek herkesin storylerini beğenecek biri değil. Benim olduklarımı beğeniyor. Erkek kızın storylerini neden beğenir?
Ben de karşılık veriyorum
Hoşlandığım erkek herkesin storylerini beğenecek biri değil. Benim olduklarımı beğeniyor. Erkek kızın storylerini neden beğenir?
Ben de karşılık veriyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
bazıları vardır her takip ettiği kadını beğenir bazıları da sadece ona özel gelen olanı beğenir. ben yine de hoşlandığın erkeğin o tip erkek olmadığına emin olma derim
Herkesi beğenen biri olmadığına adım kadar eminim desem
o zaman o da sana karşı boş değil derim
Ama neden değişken davranıyor. Başlarsa benli storylerimi de beğeniyordu. Yanıt da atmıştı. Ben kedili, köpekli story atıyorum diye o da atmaya başlamıştı. Ben de karşılık veriyordum yanıt da atıyordum. Sonra fake hesaptsn birisi seni seviyorum aynı okuldaydık falan diye açılmış ama kim olduğunu söylememiş. Hoşlandığım çocuk da bir süre sonra engellemiş. O olaydan sonra benden beğenileri kesti. Beni o fake hesap sanıyor olabilir bu yüzden kendini geri çekiyor sanırım. Ne yapacağım hiçbir fikrim yok
kafası karışık bence. senin ondan hoşlandığını biliyor mu?
Hayır bilmiyor :/
o zaman o yüzden öyle davranıyordur yani senin ondan hoşlanıp hoşlanmadığından emin değil. emin olmak istiyor. bence artık bunu bir şekilde belli etmelisin
Ama nasıl yapacağımı gerçekten bilmiyorum :')
story üzerinden bir söz olabilir bir şarkı olabilir anlamasını sağlayacak bir şey koy :)
Ya kendi üzerine alınmayıp başkasına sanarsa. Şey olur mu
-Altüst olmuşum şarkısının, ömrümün en güzel yıllarında bi deli kara sevdaya tutulmuşum haberin yok mu zalim ben sen diye kalbimi mahvedip durmuşum ya da şu şarkı sözü
-Zamana gücüm yetmezdi neydi bu telaş
Dünyayı versen neye yarar sen yoksan
Yolları neyleyim seni getirmiyorsa
Ama işte ya başkasına diye düşünürsee😂🤦🏻♀️
Sen bir paylaş bakalım ne karşılık verecek olmadı taktik değiştirirsin 😂
sen de onunkini beğen ne kaybedersin ki? yapıştır bacım
Zaten beğeniyorum lerljeşdvdleb. Onlu olanlarda hepsini değil de geriliyorum, onluları arada beğeniyorum
beğen ya. en kötü nolabilir valla. en fazla konuşmazsınız unflaşırsınız hayata devam. ama en iyisi de belki ilerlersinizzzz. böyle diye diye karışır bazen işler ama amaaannn nolcak
Ama neden değişken davranıyor. Başlarsa benli storylerimi de beğeniyordu. Yanıt da atmıştı. Ben kedili, köpekli story atıyorum diye o da atmaya başlamıştı. Ben de karşılık veriyordum yanıt da atıyordum. Sonra fake hesaptsn birisi seni seviyorum aynı okuldaydık falan diye açılmış ama kim olduğunu söylememiş. Hoşlandığım çocuk da bir süre sonra engellemiş. O olaydan sonra benden beğenileri kesti. Beni o fake hesap sanıyor olabilir bu yüzden kendini geri çekiyor sanırım. Ne yapacağım hiçbir fikrim yok
ay bilemedim şimdi ya. adım at istersen sen de ona. yanıt falan at.
Ben de atmıştım. Attığımda normal konuşuyoruz da fake hesabın ben olmadığıma ikna olursa o adım atabilir ama benim olmadığımı nereden bilebilecek. Baya karışık bir durumdayım🤦🏻♀️
açılmayı denesen?
Telefondan olmaz bence fake hesabın ben olmadığımı da göstererek kanıtlayabilirim ama yüz yüze de gelemiyoruz ki farklı ünilerdeyiz. Çağıramam da ne diyeceğim ki. Bir şekilde yan yana gelmeliyiz. Bir yazı bile hazırladım belki olur da yüz yüze gelirsek hislerimin yazılı olduğu kağıdı vermek için ama yan yana gelmemiz de zor gibi:/
ya bence düşünmeye gerek yok biliyo musun. müsait olduğunda kahve içelim mi falan diyebilirsin evet zor ama sürekli geri çekilerek ya da utanarak ne geçer ki eline?
Teşekkür ediyorum yardımcı olmaya çalıştığın için💖. Evet çok çok haklısın ama yapamam utanarak hiçbir şey geçmez elime bunun da farkındayım ama yapamam ciddenn :')
ya rica ederim keşke daha çok şey yapabilsem. yanıt vermeye devam et ve hani konuşma başlayınca kesme. ertesi gün de konuş. ne biliyim cevap verme ertesi gün kusura bakma yazamadım işte nasılsın falan diye devam et xowmxpwlx devamı gelir zaten bir şekilde ve zamanla buluşmaya başlarsınız zaten
Sürekli sürekli ben çabalarsam sıkılır mı peki bir süre sonra
eğer o da senden hoşlanıyorsa karşılık verir. sevgi tek kişilik olabilir ama aşk iki kişiliktir. belki de aranızda bir aşk doğaarrr kim bilirrr. tabii ki ondan da adımları gör amaa
Evet çok haklısın tekrardan çok teşekkür ediyoruum💕
rica ederiimm 💘
Beğeniyor seni daha ne olsun
Gerçekten mi yaa. Storylerini beğeniyorum bazen onlu storyleri beğenmeye çekiniyorum ama ben de beğeniyorum. Storysine yanıt attığım da oldu ama beni beğeniyorsa neden bana gelmiyor, neyi bekliyor
Senden bir ışık bekliyordur bir umut bekliyordur Belki bir sinyal yapmalısın bence
Ne yapacağım ki yaa. Sürekli benim yazmam olmazki, ya da sürekli beğenmem de sıkıyor mu bilmiyorum çünkü bazen ben gördükten sonra siliyor. Daha sinyal ne yapabilirim ki
Bunca şeye rağmen hareket etmiyorsa Biraz daha bekle imalı bir paylaşım yapabilirsin Veya ona imalı bir yazı gönderebilirsin mesaj gönderebilirsin vaktin olmuyor boş ver gitsin
Bekleyeyim de peki storylerini beğenmeyi kesiyim mi bir süre. Ya da story attığında bakmasan mı. Ne yapsam da dikkatini çeker bilemiyorum
Sadece storylere bak Beğeni yapma bence Şimdilik bekle ondan adım bekle
Tamam bir deniyim. Teşekkür ediyorum
Rica ederim