Abim sevgilim var diye demediği lafı bırakmadı. Sevgilimin olması kötü bir şey mi?

Liseye gidiyorum. Sevgilim var. Annem ve abim biliyor. Annem bir şey demiyor çünkü tanıdığımız sık sık gördüğümüz insanlar haliyle güveniyor ve seviyor sevgilimi. Ama abim çok tanımaz, bilmez. Bir kaç defa bana konuşma, dedi ama ben seviyorum ve hala konuşuyorum. Bugün yine gördü konuştuğumu. Dövdü, küfürler etti. Annem de bu konuda kızgın bir insan normalde ama buna bir şey demiyor bilmiyorum. Sevgilim olması dövülmeyi hak edecek bir konu mu? Abimin sevgilisiyle birliktelik yaşadığını da biliyorum. Kendisi de çok düzgün değil. Bana niye böyle yapıyor? O kadar mı kötü bir şey? İnsan kardeşi mutlu olsun istemez mi?
Abim sevgilim var diye demediği lafı bırakmadı. Sevgilimin olması kötü bir şey mi?
Cevapla