Soruma Hoş Geldiniz,
Yaşadıklarınızı ya da yaşayamadıklarınızı göz önüne alaraktan, bir aşk iksiri olsa içine neler koyardınız?


Hayallerde bari güzel olsun, neler olmasını isterdiniz?
Soruma Hoş Geldiniz,
Yaşadıklarınızı ya da yaşayamadıklarınızı göz önüne alaraktan, bir aşk iksiri olsa içine neler koyardınız?


Hayallerde bari güzel olsun, neler olmasını isterdiniz?
Başlıyorum hazır mıyız😅 bolca sevgi bolca ilgi bolca güven ekliyoruz bir tutam tutku bir tutam heyecan ve eğlenceyi de unutmuyoruz. Hadi iyi aşklar herkese 🤣
Her daim daima 😅 Sevgi güven bolca da diğerleri niye bir tutam 😅onlar da bol olsun 😅İyi aşklar diyince oluyor sanki 😅
Bolca olanlar daha önemli o yüzden altını çizeyim dedim 😅 iksiri deneyen aşık oluyormuş ondan dedim altan😅
İyi yapmışsın 😅ben dünden razıyım olunur tabi böyle bir aşka hayır demek aptallık olur 😂Ellerine sağlık 😅
Güle güle kullansın herkes 🤣
Olurrr 😅 Gönlünce olsun iyi akşamlar dilerim
Günaydınlar altan bey 😅
Gün ay dınnnn 😅 Musmutlu günler dilerim 🌸
Merhaba, ben aşk iksiir hazırlamazdım çünkü bir kişiyi zorla aşık etmek benim için saçma bir şeydir. kendisi beni sevsin isterdim ama şimdi işin ucunda para varsa başkalarına satacaksam harry potter akedemisine giderdim :D :D orada da sevdiğim iksir sözlerini söylerdim
"Accio" - Bir nesneyi çağırmak için kullanılır.
"Expelliarmus" - Bir rakibin elinden nesneyi düşürmek için kullanılır.
"Lumos" - Sihirli değneği ışıkla doldurmak için kullanılır.
"Expecto Patronum" - Dementorlara ve karanlık yaratıklara karşı koruyucu bir büyüdür.
"Wingardium Leviosa" - Bir nesneyi havada süzülterek kaldırmak için kullanılır.
"Alohomora" - Kilitli kapıları açmak için kullanılır.
"Avada Kedavra" - Ölümcül bir lanet olan ve hedefi öldüren büyüdür.
Önce 3ü bir aradayı ekliyoruz, içeriği : sevgi saygı sadakat. Sonra güzel ahlak ve üslup çünkü bunlar temel maddeler ve olmazsa iksir bir işe yaramaz. Ardından neşe yumuşak huyluluk eğlence tatlı çatışmalar ve arzu. Affiyet olsun shsjs
Çok güzel olmuş 😅müthiş 😅Olur gönlünce olsun 😅Ben tokum yokum sen ye 😂
Dış malzemeler: esmer pigmenti, karın, kol ve adonis kası
İç malzemeler: zeka, anlayış, sabır, sadakat duygusu
MaşAllah 😅Ne var yok koymuşsun 😅 Mükemmel ilişki için ne gerekiyorsa var 😅 Gönlünce olsun 😅
El yapımı mis gibi 😂 amin
Ne güzel olurdu valla😅Amin amin hadi iyi akşamlar kal sağlıcakla hoşça 😅
İyi akşamlar 😌
EyvAllah 🌸🌸
Cevap
2Cevap
Sevgi, ilgi, güven, zeka, tutku,. şehvet, sabır ama hepsinden bolca ve sonsuz olacak iksir hazır.
Evet evet bence de sonsuz bolca en sevdiğim of of of 😅Gönlünce olsun
Amin, bilmukabele
EyvAllah 😅
Çikolata 😀
Hoşgörü, sevgi, saygı, ilgi, alaka, ahlak baglılık, şefkat, merhamet vb... 😀
Çikolata candır can 😅Oha yani yuh diyecektim de neyse 😅 Hakkındır her şey olsun olsun 😅Başka yok muydu 😅 Sence var mıdır sadece bir kişide böyle bir şey 😅
Var olabileceği ariyoruz işte biz de 😂
Hımm 😅 açıköğretim sınavına girdim de iki tane öğretmenim acaba müsait olunca yardımcı olabilir misiniz 😅 Hediyeli yardım 😅Dile benden ne dilersen 😅
Arayan bulur demişler 😅 Bulabiliriz
https://m.youtube.com/watch?v=EBwjmeDoE6A
Bir acılı, bir acılı daha bir acılı adana daha 2 acılı daha 😍😂
Oha yani o kadar da olmaz napcan o kadar acıyı 😂
Mesela yani
Nasıl yedirdin ama 😅
Ulan yine yedirdim sana 😂
Sağolasın kanka açtım yahu iyi geldi ellerine sağlık 😅yine bekleriz 😅
Sen de sağol
Mutlaka 😂
EyvAllah kankim 😅 Görüşmek üzere mutlu günler dilerim 🫡 Hoşçakal
Görüşürüz
Mutlu gunler😂
Olurrr 😅
Üç tutam saygı,3 tutam anlayış, 5 tutam akıl uyumu, 2 tutam sevgi
Hımm müthiş 😅 Gönlünce olsun
tuzruhu hidroklorik asit çamaşırsuyu cif pril sarıgüç
her şey aşkımız için 🥰
Her şey aşk için aşkım içindi ama yalanmış be 😅
boş ver geçmiş geçmiştir önüne bak motorcu bey 🙂
ahu kim ya😆😆
EyvAllah sağolasın 😅 bakacağım bakıyorum zaten 😅
Ancak canım acıyor ya canım yanıyor niye yani anlamıyorum zoruma gidiyor günümüz ilişkileri menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor hep yuva kurmak istemiştim
Ahu diye biri yok görsel konuşturma için 😅
yaşanılanlar yaşanmak zorunda seni sen etmek için , yuva kurma özlemi artık bende sıfır zaten bidaha evlenmem Allah muhafaza ama sevdiğim olsun ve motorcu istiyorum 😅😅 sorularımda yazarım bazen motor tutkum var
nebilim sürekli ahu okudum dedim kim bu ahu ne ahuymuş arkadaş dedim ☺
Haklısın insanı insan yapan yaşadıkları bütünüdür
İnsan yaşadıklarını unutursa kendisi olamaz yaşanan her şey tecrübedir
Gönlünce olsun 😅 fark ettim motorcu diye hayaller sorusunda 😅ne bileyim görseli konuşturmak hoşuma gidiyor 😂genelde hepsine ahu ile Altan yazarım ekdkdk
ee nezaman yüzüklerimizi alıyoruz 😃😃
Paravan açılmadı ki daha 😂 görmeden olmaz 😅
annem gösterme kendini dedi 😀
şarkı açıp uykuya dalcam hayırlı geceler olsun 🌝🌙
Ellet ama gösterme derler 😂ben göster ama elletmeyi tercih ederim 😅😂
İyi uykular dilerim tatlı rüyalar 🙏🫡 hoşçakal
ben bilmem anam öyle diyiverdi 😃sanada iyi uykular 😇
EyvAllah 😅🫡🙏Öyle diyorsan öyledir 😅bende şener şen filminden hatırlıyorum 😅
annem öyle dediğim zaten o filmin repliği 😄🤣
Heh tamam o zaman bende gerçekten Anan dedi sandım 😂
Saygı, anlayış, ilgi, sevgi ve yakışıklılık:)
Hımm dış görünüş önemli diyoruz yani 😅Dış görünüş hariç hepsiden bende alırım😅
Yanımdaki insanın yakışıklılıktan ziyade gözüme hitao etmesi önemli benim için (diğerlerini bulsam dış görünüş idare etse çokta şey etmem😂)
Hiç inandırıcı değil. Erkekler en çok dış görünüşü umursar.
Gözüne hitap eden gönlüne hitap etmeyebilir ama gönlüne hitap eden her türlü gözüne de güzel gelir.
Yakışır çok da şey etme 😅
Allah Allah inanamazsan inanma tamam mı 😅
Herkes herkese benzese de herkes herkes değildir. Ben benim sadece hiç kimse değilim ya da hiç kimse ben değil 😅
Ve evet mahkeme süratli birini sevmem hoşuma gitmez asık suratlı hani derler ya Allah kalbinin güzelliğini yüzüne yansıtırmış inanırım kalbi güzel olmayanı istemem
Tip ve fizik geçici olan bir şey. Haýr ve şerr Allah'tan kaza bela Allah'tan. Her an her şey olabilir. Tipin ve fiziğin için seven, seni bırakır gider hastane köşelerinde ya da daha güzelini bulunca. Fakat seni sen olduğun için seven, her ne olursa olsun yine sever. Kaza bela olsa, sana gören göz, duyan kulak, yürüyen ayak, tutan el olur. Bu yüzden tipin ve de fizigin zerre kadar önemi yoktur. Çok güzel biri birkaç dakika içinde çirkin olabilir ama seni sen olduğun için sevene her zaman güzel gelirsin. Çünkü sevilen güzel gelir sevene...
Doğru aslında insanın gönlü sevince gözü de seviyor.
Son paragrafı çok güzel yazmışsın.
Demekki sorun dış görünüş değil sevilmemekmiş
Sen yeni misin burada eskiden hesabın var mıydı senin 😅
Aynen öyle insan sevince gözleri efektli görüyor güpgüzel
Teşekkürler senin güzelliğin
Amannn canları cehenneme 😅 sektör et sjsjd
Neden sordun?
Hahs aynen öyle
Gözden kaçmış o an içimden gelmiştir 😅
Aşk kalbi çürütür o yüzden iksir yok
Ama görsel alt yazıları komikti ondan çağırdım ve büyü dedin sen ondan geldi aklıma 😅
Aşk değil 😅
Aşık olunan çürütür yanlış insan çürütür 😅
Ben çürüğü bile eski haline getiririm 😅
Elimden her iş gelir musluk şifon elektrik oto elektrik motorsiklet tamiri PC tamiri dolap gardrop montajı bisiklet tamiri oto kaporta 😅
On numara kalp tamiri yaparım 😅hiç atmamış gibi olur 😅tik tak tik tak takir tukur patır kütür çatır çutur atar 😅heyecan adrenalin son gaz 😅daima 😅
İyi şeylere odaklanalım 😅
Benim ağzıma sıçtılar ama yine de umudum var güzel şeyler olacağına 🌸
Kalp senin benim kimse çürütemez bizi ben pis ederim onları çok pis 😅
Sen beni tanımiiiin haaaa bak hele 😅
Çürüteni var ya böyle yaparım
Aha burada aşağıda bak linkte 👇👇👇
https://m.youtube.com/shorts/0-G2PSXwHRk
Gece gece patladım gshdh
Patla patla bom 😅huzur ve mutluluk bombası patlasın elinde 😅bom bom bom bam bam bam güm djdjdj
Sevindim 😅
Belirlilik
Bir öyle bir böyle yapmama tozu
Hımm güzelmiş 😅mesela bir örnek istesem nasıl yani örneğin 😅
Böyle birkaç olayla karşılaştım da
Karsindaki hoşlanıyor hoslanmıyor
Adam gibi sinyal veremiyor
Ya sağ sinyal verirsin ya sol ya dümdüz gidersin
Yok deli ederler insanı
Haklısın doğru söylüyorsun vallahi kesinlikle katılıyorum yani
Ben bir öyle bir böyle yapma tozu sandım da bir ma yı eksik gömün filan 😅
Canları cehenneme 😅
Yok yok
Senin tabirinle
Canları cehenmeme
Heheeh 😅 Teşekkürler 😅Çok severim tabiri çokça kullanırım 😅
Belli oluyor :)
Gizlim saklım yok neyse o 😅 öylesini severim gelişi güzel 😅 doğal
En iyisi
Öyle diyorsan öyledir 😅
Dhjdjdnjd
Zjsjsjsjs
İçine arsenik koyup kısa yoldan menzile ulaşırım
Tövbe tövbe yahu o niye 😅 arsenik duydum ama bilmiyorum zehir mi😅
Mesnevi'den der aldım 🤣
youtube.com/shorts/Pc1CBqcHyfs?feature=share
Kahve, maden suyu, ayran, limonata, çay koyarım
Vay anasını ilginç 😂çok değişik bir tarif afiyet olsun ne diyim 😅
Aşk diye bişey yoktur
Ne alakası var şimdi 😅ne oldu
Bişey olmadı ya o iksir çoktan kayboldu 😄
Yenisini yaparız 🤣ne olcak
Benim tüm özelliklerim onda da bulunsun 😂
Neymiş onlar 😅
Tamam ulan sayma 🤣😅
Teşekkürler kanki 😅
Bolca merhamet eklerdim😅
Yeterli mi 😅
Yeterli vala
Hımm bana yetmez bence yetmez 😅ama çokça var bende 😅 Gönlünce olsun 😅
Teşekürler sen ne olsun istersin
Ricalar ve teşekkürler 😅
Ben ilgi, saygı, hoşgörü, sadakat, çok öpüşmek 😅hep birlikte olmak hareket etmek 😅
Jzökökvkö gayet iyi
Teşekkürler 😅🤣😅🍫
Bal şeker sonra cikolatali süt
Yani kisacasi agzimizi tatlandiran her seyi eklemek isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?