Heyecanın peşindenmi koşarsın, yoksa etik olup heyecanından vazmıgeçerdin? Sadakatsızlık mı, sadık kalmak mı?

Kocamı sevmeme rağmen onu aldattım. Mutlu evliliğimiz var (4 senedir). Ona güveniyorum, bana saygılı ve kibar davranıyor. Her zaman destekliyor, sorumluluk sahibi, aile insanı. Malum konusunda ben ondan daha istekliyim. Bana yetersiz geliyor. Evlenmeden önce bilmiyordum bu konuda böyle olduğumu. Sürekli aklım birşeyler yaşamakta, sabahdan akşama kadar.. belkide istediğim şekilde yaşayamadığım için. Ben eşimi bazen ciddiye alamıyorum erkek olarak. Hiç kıskanç, sahiplenici tarafı yok. Baskın karakter değil. Ikimiz yakınlaştığımızda mesela cam açıksa eğer, kapatmak istediğimde olsun komşularda görsün nasıl bir kadınla birlikte olduğum gibi şeyler söylüyor. Beni kısıtlamasını tabiki istemiyorum ama benim hayatımda büyük bi eksik. Bana göre bi erkek sahiplenici olması gerekiyor. Ona hep soruyorum degistirmemi istediğin bir şey var mı bende, ben düzeltmeye hazırım diyorum. Artik bu konunun iyi gitmesi için neye başvuracağım bilmiyorum. Kendiside sen bana göre fazla güzelsin, ben böyle bi kadınla evleneceğimi hiç düşünmezdim, keşke bu kadar olmasaydın. Böyle olduğun için bendende fazla beklentilerin var diyor. Neyse uzun lafın kısası ben eşimi aldattım, beni heyecanlandıran ve benden yaşça çok daha büyük bi adamla. Ve çok güzeldi. Herzaman yaşamak istediğim duyguları yaşattı bana o adam. Keşke böyle birisyle evli olsaydım dedirtti bu adam bana. Onunla birlikte olduktan sonra kafam çok karıştı. Asla ciddi bi iliski bi gelecek düşünemem onunla. Ama beni çok etkiledi. Erkeksi, karizmatik, bana dokunması, dedikleri.. unutamıyorum. Duygusal bağlanmadım ama şimdiye kadar neler kaçırmışım dedim kendi kendime. Arkadaşlar bana yardım edin lütfen...

1. Adamla bidaha görüşmemek, evliliğime devam etmek, bu konuda hiç bir zaman memnun olamayacağımı bile bile...

2. Eşimle boşanmak dürüst olup itiraf etmek ve o adamla devam görüşmek

3. Adamla devam görüşmek ve ikisini aynı anda yaşamak ve götürmek. Ama elbet birgün ortaya çıkacaktır. Ortaya çıkarsa hayatım biter. Çok şey kaybederim.

Eşimi kaybetmek istemiyorum. Ama hiçbir zaman böyle heyecanlamamıştım. Bu bahsettiğim adam gerçek yaşını ve evli olduğunu gizledi. Adam çok çok daha yaşlı. Ama hiç göstermiyordu. Yüzünde hiç kırışık yok, saçları dökülmemiş bakımlı bi adam. Neden bu kadar çok kaybedecek şeyim olmasına rağmen bu heyecanı illa yaşamak istiyorum? Tekrar ve tekrar... Eksik hissettiğim herşeyi bana tattırdı. Tek isteğim beni artık bu konuda bıktıracak olan, sürekli temasda bulunmak isteyen, bakımlı bi adamla olmak. Ne yapmam gerekiyor sizce? Vicdan azabı çekmiyorum nedense. Ama çok belirsiz bi durumda olduğum ve kararsız kaldığım için yemeden içmeden kesildim. Eşim benimle o kadar ilgileniyor ki, benim hastalandığımı düşündüğü için... Seven insan kıskanmaz mı? Eşimi aldatmadan önce, başka bi erkeğe karşı ilk defa cinsel anlamda yakın hissettiğimi söyledim. Tepkisi çok sakindi. Üzüldüğünü söyledi sadece. Seven erkek normalde çıldırması gerekmizmiydi? yurt dışında yaşıyoruz ve çocuğumuz yok

Heyecanın peşindenmi koşarsın, yoksa etik olup heyecanından vazmıgeçerdin? Sadakatsızlık mı, sadık kalmak mı?
Cevapla