yanlış yazmışım düzeltim
Beyler, size abi diyen bir kıza aşık ourmuydunuz, oldunuzmu?
yanlış yazmışım düzeltim
Kimdi ve sonunda ne oldu?
bence burada abi denmesi değild de arada ki yaş farkı önemli. reşit dahi değilse o başka bi konu ama eğer reşit ve aranızda 5 yaşa kadar ence bi fark varsa sorun değil.
Haklısın
Çok güzel bir soru. Benden 12 yaş küçük bir kız bana abi abi diyor titrek ve naif bir ses tonuyla. Kızgın halinde bile çizgisini bozmuyor pamuk şeekerim. Ona hiçbir şey demiyorum. Çünkü yaş engeli var ortada kıyamıyorum ona daha güzel ve yaşıtı olan insanlar hakediyor. Gerçekçi ve mantıklı olmak lazım. Zaten maddi imkanlarımda elvermiyor. O kızı yaretmezler. Acı çekmeye gerek yok. Keşke şu yaşta olsaydım demeninde anlamı yok.
Abi harikasın ya
kız kaç yaşında merak ettim 21 mi
Sizler bunu hakediyorsunuz sevgi pıtırcıkları. 😊😊
Evet 21
21 çok küçük değilki abi
Fiziksel açıdan erkekler daha az yıpranır. Çiftlerin yaşları ilerledikçe aradaki fark kapanır. Ama buna o karar verecek. Aile nasıl karşılayacak o da ayrı bir faktör.
Size karşı bişeyler hissettiğini düşünyormusun
Düşünmedim düşünsem durum farklı olurdu. En kötü ihtimal oturur konuşurdum. Her konuda duygusal yaklaşmamasını gerçekleri de görmesini isterdim. Bir kara vermesini ve ailesiyle konuşmasını söylerdim. Sonuç pozitifse zaten sonuç evlilik olur.
Yaa çok sevimli geldi
inşallah evlenip ilk çocuğunuz kız olur ve adını çağla koyarsınız sjhkhjg
Hayırlısı olsun
Cevap
9Cevap
Hayir asla olmadim olmam da kendimden kucuklere bakmiyorum oyle aramda 1 2 yas olur ancak
Tuhaf
Kime göre neye göre tuhaf
31 yaşındasın senin yaşındaki abiler genelde çıtır severler ya
senin sevmemen tuhaf geldi
Olurdum da karşılıklı olursa aşık olmaya devam ederdim
La bu nasıl soru pedofilileri toplamaya mı çalışıyorsun
pedofililikle ne alakası var
pedofililiğin ne olduğunu öğrende gel
Nasıl ne alakası var 20 yaşındaki birine 18 yaşındaki kız abi diyecek hali yok yawsak düşünemiyon mu
Hayır, o kadar da değil.
Neyin peşindesin acaba iyi misin?
boş yapma knka soru sordum sadece
Sorunun sonu iyi yere gitmiyor zihniyetin bozuk
tamm knka
Kime abi dedin doğruyu söyle
sorma abi sorma
Kız bana mı aşık oldun yoksa 🤣🤣🤣
iyoo
Ya sus yaa 😄😄😄
Abi diyorsun
olabilir yaşlısın hürmeten abi diyorum
Lan yaşımı bilmiyorsun daha sen kaç yaşındasın
18
Sende yaşlisin
iyoo
daha yeni 18 oldum
18 yaşlı bir yaz
Yaş
piki
yazmayı öğren teyze
tamam
Aşık olmadım da birden öpüşmüştük
Olmam
neden peki
Abi diyor çünkü abi demesin diye çabalamak bir uğraş yatağa atmak için çabalamak bir uğraş hiç uğraşamam valla o kadar 😂
işin zor
neden ki ben zaten kimseyi sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?