Erkek arkadaşım 36 ben 25 yaşındayım 2 yildir beraberiz iyi anlaşıyoruz ilerde bu yaş farkimiz bi sorun olur mu sizce şimdilik her şey güzel gidiyor

Erkek arkadaşım 36 ben 25 yaşındayım 2 yildir beraberiz iyi anlaşıyoruz ilerde bu yaş farkimiz bi sorun olur mu sizce şimdilik her şey güzel gidiyor

Merhaba,
Çiftler arasındaki yaş farkı çiftlere bağlı olarak değişir farklılık gösterir. Hayat sizin istediğiniz gibi olabilir..
Mesela ben insanların fikirleri ile ilişki yaşamam, hayatıma kimseyi almam. Bana göre olan bir şey vardır. Eğri doğru düşünürüm. Yaş farkının bana göre önemi yoktur. Ancak çok yaş farkına karşıyım. Örneğin en fazla 7 yaşa kadar olabilir. Daha fazlası şahsım adına sıkıntılı görüyorum..
Erkekler ilerleyen yaşlarda cinsel performansı düşer derler. Eşimi tatmin edememekten korkarım. Yakın olalım, mutlu olalım, eşim tatmin olsun her yönden...
Çok teşekkür ederim
Rica ederim hanfendi mutlu günler
Sizede iyi günler efendim
EyvAllah 🌸
Ben sevdiğim kadının benden bir kaç yaş büyük olmasını isterdim. ama herkesin tercihi farklıdır. Önemli olan, çiftlerin birbirleriyle saygı, anlayış ve sevgi içinde bir ilişki kurmalarıdır. Eğer her iki taraf da ilişkiden memnun ve mutluysa, yaş farkının ne olduğu pek önemli olmaz. Sağlıklı bir ilişki için iletişim, saygı, güven ve uyum gibi temel unsurların önemli olduğunu unutmamak gerekir.
Teşekkürler güzel bi yorum du
Rica ederim
10 un üzerine çıkmasa daha iyi ama sizin için sıkıntı yok ya benimde sevdiğim çocuk 31 yaşındaydı ben 26 yaşındaydım bazen çok inatlaşsakta seviyorduk birbirimizi
Anladim bizim aramızda 11 yaş var
Bir yaştan bir şey olmaz
Cevap
6Cevap
20 yaşında erkek bul moda akımı bu , en son Türkbükünde Rafet El Roman 24 yaş küçük sevgilisiyle görüntülendi.
Modami?
36 senin yaşına göre fazla yaşlı bir yaş en çok 3 en az 1 eee olabiliyorsa aynı yaşta olabilir.
Anladim etrafımdakiler çok yaşlı sana göre diye motivasyonumu düşürüyor ben ise onu çok seviyorum
Oda çok fazla göstermiyor yaşını bende yaşımdan büyük duruyorum biraz
Anladim teşekkürler
Sanmıyorum erkek geçolgunlaşıyor ve bi on yaş büyük olması lazım anlaşıyorsanız sorun yok
yaşın bölü 2 artı 7 karşı tarafın olabileceği minimum yaş bu felsefeyle doğdum bu felsefeyle yaşarım ve bu felsefeyle öleceğim
Peki
valla yaş farkında daha güzel ilşkiler kkuruluyor
Bakalim hayirlisi inşallah
Erkeğin olgun olanı makbuldür
Anladim
En fazla 10 yaş olmalı.
10 yaş ıyıdır
max 6 yaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?