Herkes bir gun yasattigini yasarmi en azindan uzdukleri kadar uzulurmu?

Cok caresizim. Kac senelik iliskimdi nisanlandik cekti gitti. Bana yapmadigini birakmadi hic acimadi. Ben sustukca agladikca daha da yapti. Kendine yeni bir hayat cizdi. Simdi ruhum ölmüş gibi. O ise mutlu sifirdan basladi hayatina. Haketmedim. Niye buraya yaziyor diye dusunebilirsiniz. Ama insan tek cumleye muhtac kaliyormuş. Ne dersiniz bir gun ben gulerim o da aglarmi. Hayat yanina birakirmi
Herkes bir gun yasattigini yasarmi en azindan uzdukleri kadar uzulurmu?
Cevapla