Flörtün ya da sevgilinin geçmişini anlatması rahatsız edici değil mi?

Ben rahatsız oluyorum, kardeş banane önene gelenle yaptıysan. "Anlatma boş ver" diyorsun "Yok bilmeye hakkın var" geçmişini anlatmaya bu kadar da meraklı olma biraz dert ortağı değiliz.

Flörtümü geçmişiyle yargılamak istemiyorum bilmekte istemiyorum.

Flörtün ya da sevgilinin geçmişini anlatması rahatsız edici değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Eskiden önemliydi de artık rahatsız oluyorum diyorum ben böyle zeka yoksunu biriyle mi flört ediyorum
Hayatan soğmamak adına böyle bi karar aldım
Güncellemeler
+1 yıl
Flört ettiğim hiç bi insandan ümitli değilim hepsi salaak niyeyse
Flörtün ya da sevgilinin geçmişini anlatması rahatsız edici değil mi?
Cevapla