Hayatan soğmamak adına böyle bi karar aldım
Flörtün ya da sevgilinin geçmişini anlatması rahatsız edici değil mi?
Hayatan soğmamak adına böyle bi karar aldım
Ben rahatsız oluyorum, kardeş banane önene gelenle yaptıysan. "Anlatma boş ver" diyorsun "Yok bilmeye hakkın var" geçmişini anlatmaya bu kadar da meraklı olma biraz dert ortağı değiliz.
Flörtümü geçmişiyle yargılamak istemiyorum bilmekte istemiyorum.

Günaydın Flörtün ya da sevgilinin geçmişini anlatması, bazı insanlar için rahatsız edici olabilirken, diğerleri için önemli bir iletişim ve açıklık şekli olarak görülebilir. Bu konudaki düşünceler ve duygular kişiden kişiye değişir ve herkesin geçmiş hakkında ne kadar bilgi almak istediğine dair kişisel sınırları vardır. Geçmiş hakkında konuşma, bir ilişkideki partnerlerin birbirlerini daha iyi anlamalarını ve bir bağ kurmalarını sağlayabilir. Aynı zamanda, bazı insanlar için geçmişteki ilişkiler veya deneyimler hakkında konuşmak duygusal olarak zorlayıcı olabilir ve kıskançlık veya güvensizlik gibi duygulara neden olabilir. Önemli olan, ilişkideki partnerlerin bu konuda rahat hissetmeleri ve konuşmaları gereken şeyleri açık bir şekilde ifade etmeleridir. Eğer biri geçmişi hakkında konuşmak istemiyorsa, bu sınırlarına saygı göstermek önemlidir ve baskı yapmak yerine duygularını anlamaya çalışmak daha sağlıklı olacaktır.
Flörtün ya da sevgilinin geçmişi hakkında konuşmak, ilişkinin aşamasına, kişisel tercihlere ve iletişim tarzlarına bağlı olarak farklı şekillerde algılanabilir. Bu konuda kişisel farklılıklar önemlidir ve bazı insanlar için geçmişin açıkça paylaşılması rahatsızlık yaratabilirken, diğerleri için ise bir sorun olmayabilir.
Bazı insanlar için, partnerlerinin geçmişi hakkında detaylı bilgi almak veya onları eski ilişkileriyle ilgili düşüncelerini paylaşmak önemli olabilir. Bu, partnerler arasında bir bağ oluşturabilir ve geçmiş deneyimler hakkında daha iyi anlayış sağlayabilir. Ancak bazı insanlar için, geçmişin detaylı bir şekilde anlatılması rahatsızlık verici olabilir ve bu tür konuşmalardan kaçınmayı tercih edebilirler.
ben rahatsız edici değil aksine anlatmasını gerekli buluyorum. önceki hayatı, verdiği kararlar, yaşadıkları şu anki onu oluşturur, geçmişini yargılamam için değil, bilmem için anlatır bana ve ben de ona. bu çok temel bir olgu, geçmişini bilmediğim biriyle olmam ben.
Ya bende iyi günler dilerim
of haklısın bana kızların fotosunu bile atmıstı bakmıcsm falan demistim sonra kavga ettık bi ay sonra sen ex mevzuları acıyorsun dedi ergenlikten cıkamamaıs bunlar
Cevap
18Cevap
Önceden araştıracağım için zaten bazı bilgiler elimdedir. Ama sevgili aşamasındaysam eğer güvenmiş ilişkiye başlamışımdır. Sevgilim eğer bana geçmişini anlatma ihtiyacı hissediyorsa sadece 1 defaya mahsus anlatabilir. İçsel dünyasında rahatlamak istiyor olabilir. Fakat süreç ilerşedikçe eskileri gün yüzüne çıkarmasına izin vermem. Ben hayatına girdiysem eğer benden öncekiler geçmişte kalır. Her zaman ilerisini düşünmek gerekir. Geçmişe saplanıp kalmak , onları tekrarlamak ilişkiye zarar verir. Her ne durumda olursanız olun , ne kadar düşerseniz düşün devam etmek zorundasınız. Hayat her zaman güzelliklere gebedir. Yeni umutlar için ayağa kalkmalı yılmamalısınız. Zaman yeni insanlar çıkaracaktır karşınıza. Zamana karşı durmayın. Kendinizi hayatın akışına bırakın ve zamana ayak uydurun.
Geçmişi anlatmasına müsaade etmem. Sürekli geçmişten bahseden birisinde de unutamamışlık vardır. O kişiyle yola devam edilmez.
Bir kere konu açılır konuşulur detaya gerek yoktur. Her defasında diline dolayıp eskileri anlatması hoş değil. Hele ki bunu senin yanında başkasına anlatmasi en aptalcasi
Ben özellikle soruyorum. Sorun çıkarmak için değil, tam tersi gülerek eğlenerek bahsediyoruz. Benden önce nasıl bir hayatı varmış öğrenmiş oluyorum. Sorunca ben de anlatıyorum. Normal şeyler.
Evet kimle tanışsam sormadan geçmişini anlatıyor banane abi senin geçmişinden
Bende artık bunaldım bu durumdan
Evlen benimle skskske kaderimiz aynı
Xdfgbd Fransızca biliyorsan bu konuyu tartışabiliriz
Biliyorum ekliyorum kskdkd
Dün tarih oldu , yarın ise bir bilmece ama bugün sana hediye.
İlerlemenin ilk şartı geçmişe takılmamak.
Evet, flörtün veya sevgilinin geçmişini anlatması rahatsız edici olabilir. Ben sevgilimden böyle bir şey istemezdim zaten
Beni rahatsız eder. Geçmişe duyulan özlem kendini illa ki belli eder. Onun kırıklarını mı dinleyeyim yani...
Geçmişinden ders çıkar ama, asla anlatma. Beni geçmiş ilgilendirmiyor. Bana anlatılmasını sevmem açıkçası.
En azindan durust guzel bir sey direk sutlarim o kisiyi
Flortlerinin hepsi ayni tip oldugu icin olabilir
Yok be farklı tarzlarda olanlarda var ama genel olarak mal ciddiyim gerçekten
Ya bu cocuk zeki işte düzgün diyorum yok tanıdıkça anlıyorum değilmiş
Valla akli basinda erkeklerde var di gorunus ve para icin konusuyorsan onlar biraz simarik olur diye dusunuyorum secimlerinle alakali
Anlatırım ama geçmiş önemsiz sünger çekelim derse susarım gelecekte neden diye sorarsa o zaman da haksız olduğunu o günü hatırlatırım
Bu kadar meraklıysa gitsin o kişiyle konuşsun, banane senin bitmiş ilişkinden.
Sormayiz ama anlatirsa dinleriz centilmen biriyiz biz ve karsiliginda oda dinlemek zorunda kalir😎
Çok saçma geçmişi sevgiliye anlatmak onda kalıcı şüphe uyandırır
Ben sorarım anlatsın geçmiş önemlii anlatmayanla işim olmaz
Üstün körü belki detay olunca insan soğuyor sanki kemirir ya aklını sürekli
Zatwn bir erkek önceden yattığı kadınları yeni manitasına anlatmaz üsyüne öğrenmesini istemez 😂
Evet, banane onun geçmişinden çünkü.
kesinlikle rahatsız edici
Anlatmadın istemiyorum
Cok sacma hareket
Nefret ederim geçmişindeki kızları duymak istemem
Etmez desem yalan olur
Anlatsın anlatmasın beni bişey etkilemez
Eğer istiyorsa anlatabilir ben bizzat sormam
geçmişi bilmesine gerek yok
Ben sevmem dinlemeyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?