Arkadaşlar sizce ne yapmalıyım, kafam çok karışık, zamana bırakmak istiyorum, ama olmuyor?

Eski sevgilimle beni kıskandığı için, fazla karıştığı için ilişkiyi yürütemedik ayrıldık. Ondan ayrıldıktan 4 ay sonra sosyal medyadan biri ekledi, arada sırada mesaj atar, kışın 1 kere kahve içmeğe davet etti gitmedim, Mart ayına kadar yazdı sonra hiç yazmadı. Mart sonu eski sevgilim döndü, aşırı ısrarlarına rağmen onu affettim, yeniden sevgili olduk, (o sosyal medyadan tanıştığım çocukta hiç yazmıyordu o dönemler, storylerime kalp atıyordu ama tanıştığımız ilk günden beri, hala atıyor.). 2 ay denedik, baktım olmuyor yine ayrılrık, biz ayrıldıktan 1 hafta sonra o çocuk yine yazmağa başladı arada sırada, ve buluşmak istedi. Buluştuk her şey o kadar güzeldi ki saatlerce oturduk yürüdük oyun oynadık kahve içtik. Güzel geçti buluşma. Yurtdışına gideceğim 1 haftaya gidene kadar yine buluşuruz dedi, ama ne mesaj attı, nede buluştuk. Dün gördüm gitmiş yurtdışına. Çocukla buluştuğum günün ertesi de Eski sevgilim yazmağa sık boğaz etmeğe başladı. Bayağı yalvarıyor beni sevdiğini söylüyor. Kıskançlık dışında aramızda başka sorun olmadı. Aklım kalbim o kadar karışık ki, eski sevgilime geri dönsem hata mı yaparım bilmiyorum, yoksa bu buluştuğumuz çocuğu mu beklesem diyorum. Ama mesajla konuşacak gönül eğlendirecek biri değil, buluştuğumuz zaman iyiydi ama mesajla öyle değil. Ne yapsam acaba? Nasıl bir yol izlemeliyim? Çok yalnızım, yanımda ailem yok arkadaşlarım yok. Çevrem yok 😞

Arkadaşlar sizce ne yapmalıyım, kafam çok karışık, zamana bırakmak istiyorum, ama olmuyor?
Cevapla