Buradaki Kızlar neden egolu kendini hint kumaşı sanıyor sizce?

Dikkatimi çekti denemesini yaptım tabi ki buraya düşmedim yoklukta değilim de hocam insan bu kadar egolu o tek kalmış gibi yapmaz sanırım burada Erkekler Kızların bi tarafını şişirmiş Kıza yazıyorum takmıyor oralı ha yazmışım ha yazmamışım belli değil öyle abazan sapıklık bahane istediğin kadar kibar düzgün ol yazmaz takmıyorlar taksa da iki mesaj atsa sonra yazmaz onlarda konuşmak istiyor da bakmayın demek ki 1550 mesaj atılınca insanın bi tarafı şişiyor kendini bişey zannediyor burada Erkeklerde sıkıntılı gerçi neyse

Buradaki Kızlar neden egolu kendini hint kumaşı sanıyor sizce?
Cevapla