Birine profil resmin güzel olmuş demek yürümek sayılır mı?

Bir beye sporcu atletli olan profil fotoğrafını kaldırıp daha üsturuplu gömlekle fotosunu profil resmi yaptı diye iyi olmuş bu dedim. Adam öpücük atmış ya. Sadece teşekkür edip geçse daha normal değil mi? Garip hissettim

Birine profil resmin güzel olmuş demek yürümek sayılır mı?
Cevapla