Fakir erkekler aşırı itici geliyor, neden sizce?

Fakir kişileri sevemiyorum. Aşık olamıyorum. Sizce neden? Maddi durumum çok iyi. Benden daha az kazanan biri yazınca ondan etkilenmem imkansız gibi. Neden böyleyim ya? Lütfen yanlış anlamayın kimseyi küçümsemiyorum.
Fakir erkekler aşırı itici geliyor, neden sizce?
Cevapla