Ben nasiplendim sizde nasiplenin. Cikarim sadece sevap kazanmak. 2 sene dogru kisiyi bulamadim buldum sandigim kisi oyle hayirsizdiki gozumu kor eden bir iliskiydi megerse annesi kotu biriymis. Allah nasip etmiyorsa vardir bir bildigi yani.
Neyse iki sene hayirli kisi kapimi calmadi taki Allahin kapisini calana kadar.
Hergun nisanlana kadar
Ya fettah 100 defa
ya vehhap 100y
a zulcelali vel ikram 100 defa
Furkan suresi 74 ayet - Velleżîne yekûlûne rabbenâ heb lenâ min ezvâcinâ veżurriyyâtinâ kurrate a’yunin vec’alnâ lilmuttekîne imâmâ (n) 21 kez
Fetih suresi- İnna fetahne leke fethan mübina 21 kez
Tevbe 111- festebşirû bibey’ikumu-lleżî bâya’tum bih (i)(c) veżâlike huve-lfevzu-l’azîm (u) 21kez
Bundan once guzel bi abdest alip gunahlarinizdan Allaha tovbe edip ya gafur ya afuv ya tevvap cekin ya sekur ya hamid cekin oneririm. Temiz arinip dua etmek daha hayirlidir. Bol bol istifar edin. Ve dogru es icin sadece kendinize degil akliniza gelecek butun bekarlari niyet alin cunku Allah kardesine dua edersen ilk seninkine icabet eder. Ben cok okudum hergun okudum bir suru kismetim cikti. Sonunda duam kabul oldu hayirli bir kisi ile karsilastim. Dua edinki kabul edeyim diyor bol bol dua edin ben butun ozelliklerini bile demistim. Ogrendimki sorun olmazmis. Ozellikle furkan 74. Ayet hergun okuyun. Rabbim hepinize hayirli es nasip etsin.
Elestirenlerde olacaktir umrumda degil acaba olur mu demeyin sizde okuyun. Allah sizede hayirli es nasip etsin. Evlendiginizde o kiz sayesinde oldu derseniz bana bol bol dua edin. Benimde yuvam ahlakli saygili sevgili huzurli sekilde olsun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Dhshshhs gülmekten öldüm ya sbsh
Gulebilirsin bu senin karakterini gosterir. Musluman degilsen olabilir yani bu hareketin tavrin.
Müslümanım böyle şeyler hurafe eskilerin kullandığı böyle şeyler kuranda veya hadislerde farzlarda sünnetlerde yer almıyor bilgine dinle alakasız ve yalan uydurma şeyler bunlar yok şu ayeti bilmem şu kadar oku şu olucak felan sözde müslümansınız siz
Katılıyorum. Dua etmek tabii ki kötü bir şey değil ama bunlar hurafe.
Kuranda boyle sey yok diyorsun ama furkan suresi 74. Ayet zaten dua 😄 rabbim bize hayirli es nasip et diyor. İnanmiyorsan acip okuyabilirsin. Senin dedigin sayilar ebced degeri ona uyarsan dedigin dogru olabilir. Ama ebced degeri yok en az 21 oku demisim. Misal ebdec degerinde 678 1003 defa oku yazar esmalarda ben 100 oku demisim. Sabit sayi hepsi ki digerlerinde sayi bile belli etmemisim. Duada israr onemlidir kendini kaptirip sayiya takili kalmak degil
@Venetor dua etmek varken zaten şu sureyi şu duayı şu kadar oku et diyenler benim gözümde müslüman değildir zaten Allah bir kerede anlamıyomu duanı okuduğun sureyi komikler shshsh
Sunnetlerdede bol bol dua edin duada usrarci olun diyor kafamdan dua onermemisim ayetlerdeki dualari evlilige uygun olcak ayetleri cikarmisim. Kuran sadece oku gec degilki icinde sayisiz dua var her derdine borcluya hastaya bekara evliye bi karistir derim.
Ben sana ne yazmışım sen bana ne anlatıp cevap veriyon şu sureyi şu kadar oku bu kadar oku şu olucak bu olucak demen yanlış diyorum hangi kuranda sünnette farzda bunları yap diyor dhshsh komikleşiyosun git gide
Cenâb-ı Hakk duada mübâlağa ve ısrarı sevmekte, çok dua edenlerin duasını kabul buyurmaktadır. Mantikli dusunursen zaten kapina bir kez gelenin mi istegini yaparsin 10 kez gelenin mi.
Tam olarak bu sayıları kim belirliyor? Kuran mı yoksa Hz. Muhammed mi? Bunun bir kuralı yok. Yaptığınız kötü bir şey değil fakat bunun kesin bir kuralı yok. Bana göre önemli olan dualardaki ve kalplerdeki samimiyettir.
Allah Teâlâ duada ısrar edenleri sever. Hadistir bu arastirin. Arastirmadan gelmeyinki hurafe diye. Benlik skinti yok ama sizin iman zedelenebilir haberiniz olsun
Sen Allah ın 10 kez dua mı yoksa bir kez edenimi kabul ettiğini nerden biliyosun sana o mu söyledi ya kafana yazık kafana dhshhs
@venetor agam bu cidden sıkıntılı bir arkadaş laf analatamazsın böyle sözde müslüman cahillere dhshs
Israr eden diyor.1000 kez okuyan değil. Yazılanı lütfen anlayın. Kabul etmez de yazmıyor. Sever yazıyor. Hadislerin de güvenilirlik derecesi vardır ayrıca.
Hadis dediğin şey zaten kulaktan kulağa gezen bilgiler ve uydurmalar boş yapma hala farz sünnet kuran varken hadisle müslamanlık yaşamaya devam edebilirsin shshs
Biliyorum. Geçen de bir tane islamı sadece Kuran'a indirgeyen birisi denk geldiydi. İyi deneyimledim bunu.
@Venetor bende kural var mı dedim kafayi yiyecem. 🤣 En az 20 oku demisim bol bol dua edin diye. burada bi suru genc var bi kere de desen bir okur gecer. Genclerin diline Allah kelamini cok dolamasi kalbine feyzi daha iyi koymazmi. Sen Şu an sayi ile benle kavga ediyorsun ama niyetimin altindaki altini farketmedin. Sitede olan seyleri gayet iyi biliyorsun Allah kelamini dillerine dolamamin neresi suc. Zina edip aska ulascaklarini sanan genclere ayet esma ilede ulascagini soylememin altindan neden bisey ariyorsun. Belki hurafe dedigin icin gencin biri okumayacak bile. Niyetimin onune tas koyman ne kadar dogru. Allahin kapisina cagirdigim gence neden engel oluyorsun bu ahir zamanda.
Vebalini odeyebilecekmisi. Diger tarafta hesabini sorarlar haberin olsun
Kötü niyet değil bu fakat dini dogmatikleştiriyor bunlar. Zamanla da bir gelenek, kurar olarak benimseniyor bizim toplumumuzda. Bol bol dua edin demekle şunu şu kadar okuyun demek ayrı şeyler. İllaki sayı veriyorsaniz da bu benim önerimdir , bir kaynağı yoktur diye sonda belirtmeniz iyi olur.
@Venetor sana degil cevap sahibine dedim yanlis etiketlemisim. Ha bak dedigin dogru yazabilirdim. Ama sozde musluman hurafe demek ne kadar dogru. Ben 20 yasind abi genc olsam etkilenirim hurafeymis die al gulmusler derim. İyi niyetimin vebaline girmek ne kadar dogru. Simdiki gencler sitede gormusunuzdur boyutunu sevgilim ayrildim bilmem ne cinsellik. İstedimki bunu kul dairesinde arasinlar. Ben o sorularin altinda hic koptum gulmektem yazanini gormedim. Mesele zina olunca allahim yazarlarda yazarlar ama dini bisey yazsak hurafe hemen. Ne demek istedigimi anladinmi bunu diyende muslumanim diyor
Yemin ederimki size hakkimi helal etmiycem
Ben öyle bir insan değilim. Siz de bizim iyi niyetimizi vebaline girdiniz.
Şahsen belirttim. Niyetiniz kötü değil fakat bu tür oranlar hurafedir. Bir kuralı yoktur. Buna dikkat etmemiz gerekiyor. Toplumumuzda kural olarak benimseniyor. Biz de niyetiniz kötü demedik. Yazdiginiz yanlış yankı bulabilir gönderinizi okuyan insanlarda. Bir eksiği söyledik sadece.
Varsa hakkınız. Çünkü yanlış, eksik bir bilgiyi yaymak başlı başına bir haktır. İyi günler.
nsll nsll