Dış görünüşü güzel/yakışıklı ama eğlenceli olmayan biriyle sevgili olur musunuz?

Dış görünüşü güzel/yakışıklı ama eğlenceli olmayan biriyle sevgili olur musunuz?

Merhaba,
Mizah anlayışı zayıf olan biri ile sevgili olabilirim ve olurum. Zayıf da olsa sonuç olarak mizah anlayışı olması önemli benim için. Ben onun mizah anlayışını genişletir, açar yüksektirim, her türlü! 😅
Uyum sağlayabilirim de mizah şart değil yani yürekten sevsin gönülden sevsin yeterli! 😅
Hayat sevince güzel! 😅
Beraber gelişmekte önemli 😅
Çok pis geliştiririm yani 😅 geliştirmeyi severim öğrenmek öğretmek en sevdiğim şey 😅 Upgrade Upgrade 😅up up up
Her zaman ileriye 😂
Evet evet daima daima daima 🤣😅
Hoş oldu 😅
Mutlu günler dilerim 😅 Çokça
Sana da mutlu günler ve dikkatli ol
Olur olur olur 😅Thank youuu 😅
Ni demek ricalar 😅
Her türlü 😅🤣
Günaydın :)
Ben olurdum evet çünkü benim için mizah anlayışından daha çok aşk önemli aslında her şeyden önemlisi aşk benim için. ama tabi ki de karakterimizi uyumlu olmalı karşımda ki kadın şakadan anlamalı sürekli alıngan olursa zor ilişkimiz olur bende mesela genellikle depresif olsam da şaka yapmayı ya da eğlenceli olmayı çok seviyorum mizah yapmayı da çok seviyorum bu yüzden de sevgilim veya eşim de mizahtan çok iyi anlamalı hatta çocuk ruhlu olmalı sürekli eğlenmeliyiz birlikte. ama aynı zaman da sert ve baskın olgun da olmalı :D
kısaca aslında yerine göre davranmalı sürekli çocuk gibi olması beni sıkardı ya da sürekli aşırı ciddi olması da beni sıkardı oldukça bu yüzden de arada ki dengeyi kurmak gerekiyor ilişkilerde.
Denge her zaman önemli fazlası da sıkar. Ben depresifsem bana espri de yapmasın yani
Tamam ama bana neden kızıyorsun :D
Arada bana böyle atar yüklemesi oluyo idare et 🤣
Tamam idare edcez artık 😂
Sağol 😅
Ne demek 😂
Bazen insanların bizi anlayışı çok farklı olmaz ama bu o kadar problem değil, ancak her espriye de şaka yapıldığında altından alınganlık anlayan sorun çıkaran problem çıkaran birisiyle birlikte olmak istemezdim. çünkü kafanın her dakika uyuşmadığı birisiyle birlikte olmak kişiye hem yorucu olur hem o ilişkiden gerekli zevki alamazsın belli bir süre sonra da o ilişki bitmeye mahkum olmaya başlar.
Kaliteli mizah yeteneği mühim tabi. Fakat benim neden âşık olacağımı ben önceden belirleyemem. Bugüne dek çok esprili bir çok erkeği antipatik buldum. Bu işler hiç belli olmuyor, kâlp kimden etkilenir bilinmez cidden.
Cevap
34Cevap
Bana olan tutumu çok önemli daha önceki eski sevgilim mizahtan anlamazdı herseyini yanlış anlardı saldım gitti daha sonra
Mizahi yönüm vardır karşımdaki esprili biri değilse de mizahı anlamalı bu konuda yetenekliyse tadından yenmez tabi her şey mizah değildir ama ortaya neşe katan da bu yetenektir. Mesela başından gelen bir olayı karşıma geçip duygusallasarak anlatmasi bana itici gelir heleki ağlıyorsa karşı kardirima gitsin. Etrafına olumsuz enerji yaymasin bu önemli
Güzellik bir süre sonra sıradanlaşıyor. Sürekli gördüğün biri ne kadar güzel olursa olsun bir süre sonra gözünde sıradan bir yüz haline geliyor. O yüzden güzellikten fazlası olmalı
Ne olmalı mesela
Uyum ve eğlence olmalı 🤣
Yessss
Yok ben almıyım bana enerji lazım birlikte eğlenemedikten sonra gerek yok 😃
Yesss bence de
Sana sönük lazım sen seversin ajsjs
Sönüğü sen al bana asi lazım dndjd
Asi sana fazla gelir sen sönük al evire çevire kullanırsın ajsjd
Sönüğe yazık olur uğraşamaz o benle jddjd
Tecrübe kazanır en azından sevap işlersin fena mı ajsjs
Ah almayı sevmem msjdnd
Sen ne ahlar almışsındır iki yakan bir araya gelmez boşuna mı sevgilin yok ajsjd bak bundan soru çıkar hadi iyisin 😂
Benim ahımı aldıkları için böyle oldum hdhdd sen sor soru falan yok başka etikete geçicem ksjdjd
Gel gel kişilik karaktere gel şampiyonlar ligi burası 😂😂
Hımmm sıkıcı 😑
Sensin sıkıcı şuna bak ajsjs
Uzun uzun sorular sıkıcı sıkıcı cevaplar hsjsdj sıkıcı ben değilim sizsiniz jsjdd
Onu uzun soru soranlara söyle ben de bir tane bile uzun soru olmaz ajsjsjs
Sen niye üzerine alındın ki genel olarak söyledim jdjdjd tamam en eğlencelisi sensin
Nizli konuşan da benim zaten üstüme alınmışmışım üstüme doğru atma o zaman ajssj
Ben ortaya atarım beğenen alır sen beğendin aldın kıvırma jdjdjd
Ya ya tabi halamın da bıyığı olsa emmim olurdu sndjd
Pehhh dndnfn
O kadar şart değil anlaması kafi zaten güldürme görevi sanki bize yüklenmiş en yüce görevlerden biri güzel gülse de olabilir bir erkek için kadının komik olmasının aslında çok bir esprisi yok bu daha çok kadınlar için önem arz ediyor.
eğlenceli erkekte
aynı kadında pek durmuyor cicim
bunuda bil
Peki cicim
Karekterli adam gibi adam olsun da benim eğlenceli halim ikimize yeter de artar bile..
O konu benim kafami çok kurcalıyor aslında eskiden yaptığım flortlerin hepsinde espiriler komik şeyler hep paylaşırdim en çok eledigim kısım anlamamalari veya begenmemeleri
Ya karşındaki insanın azda olsa bir mizah anlayışı olacak enerjisi yüksek olucak yoksaki ilişki çok maraton oluyor ozaman ben ruhu manyak insan seviyorum çünkü normaller çok sıkıcı oluyor 😂😂
Ben eğlenmeyi, gülmeyi çok severim. Hayatıma girecek olan kişinin de böyle olmasını isterim. Diğer türlü bir noktadan sonra bunalmaya başlarım, olmaz.
Mizah yapıyorum diye, eğlenceli olduğunu zannederek kendini bişey sannlardan olacağına kendini bilen net biriyse 1 adım öndedir
Ben çok güldürürüm insanları genelde ve çok gelirler yanıma. Açıkçası bende bu konuda azda olsa sempatik insanları isterim.
Yaptığım espriyi anlamayacak kadar zayıfsa artık espri yapmam. Böylece bu bir sorunsa sorun falan kalmaz.
Bilmiyorum. O kadının diğer özelliklerine bağlı. (Dış güzellik, dürüstlük, açık sözlülük, tatlılık, zeka vs.)
Eğer hiçe yakın bir zayıflıktan bahsediyorsan zaten flört döneminde hoşlanmazsın ki o insandan. Her şeye alınır, şakadan anlamaz falan yorar insanı
Mutfak robotuyla sevgili olun daha iyi yani.
olmaz yahu ne bu asık surat devlet dairesi müdürü gibi
mizah anlayışı zekayla bağlantılıdır.
zayıfsa ya da yoksa yürümez
espiri anlayısı daha güzel kılıyor kadını güzel ama sıfır sohbet olmuyor.
Merhametli empati ve biraz guler yuzlu ise sorun yok
Neşe önemli bence …. enerji … gülümseme.. önemli … buz 🥶 dolabı olamam
ben çok şakacıyımdır ama reel hayatta aptal kızlar degerimi bilemedi
Kişilik vicdan ve zihniyet olarak yeterli ise olurum
Sevgililik düşünüyorsan ilerleyen zamanda ciddi bir şeyler de olacaktır. Seni güldürüp eğlendirmeye biriyle olursan bence çok zor
Mizah anlayışı zayıf biriyle mizah anlayışı zayıf biri sevgili olur bence çiftler uyumlu olmalı zıt kutuplar birbirini çekmiyor
Mizah anlayışı zayıfsa zekâ yoksunu belirtileri
Zeki olmayana tahammülümüz yok
1 kişiye tahammülüm var o da yok sjsjs
Olmam. Bazı insanlar var mizah yapıyorum. Yüzüme aval aval bakıyorlar. Ve o insandan nefret isteği geliyor.
Ya mizah bence çok önemli hem anlaşma konusunda hem anlaşılma konusunda
Sanıyorum ki hayır. Kalıcı bir iletişim kuramazdım.
Ölsem de asla evlenmem
Gelişime açık sa olabilir !!
hayır ben sevgili olmazdım herhalde.
olmaz eğlenmesini bilmeli
Anlaşabiliyorsam evet
Aslaaaaa hic cekilmez
mizah önemli
olmam sanırım
Olmam önceliğim beni güldürebilmrsi
Tahammül edemem sahsen
Komik değilde sohbeti sarsın ya
En azından mizah anlayışı olmalı
Olmam, kesinlikle itici ve bayıcı oluyorlar.
Ayyy hayatta!
Ayyynennn 😒
Eğlencesiz olmaz
Yok sanmıyorum.
Olunur
Asla olmam
Hayır asla.
muhattap bile olamam
aslaaaa
hayır olmam
Olamam.
Olurum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?