Mesela diyelim çocuk sürekli aynı mekanda takılıyor kız reddedildikten sonra oraya gitmeyi birakiyor. Hakkında ne düşünürsünüz
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
reddedildiğim çocuğun evinin kapısının önünde oturmuştum ya 🫡🫡
Ben yapmadım şu an benim peşimde köpek gibi dolanıyor
ah ah canım kafa ben neler yapmadım ki … çok iyi yapmışsın bu arada
Küçüksün diye belki ben 97liyim şu an peşimde görmen lazım başka kızla mi kiskandirmiyor koşa koşa istediğimi mi getirmiyor ha birde ikimiz birbirmizden hoslaniyorduk o reddetti ego icin
19 yaşındayım aslında daha da küçüğüm hesaptakinden : ) oh olmuş ona egosuna başlarlar insanın ya
Berbat hallerini görmek icimin yağlarını eritiyor her hareketimden anlam cikariyor 😂 herhalde beni 18 yaşında sandı
ohhhhhh benim de içimin yağları eridi harikasın kız böyle ol işte go girllll
Sevmeme rağmen kabul etmedim.
Onun yüzünden sevdiğin her şeyi bırakacak
mısın?
Sevdiğim bir yer değil sadece görmek istemiyorum. şu an peşimde köpek gibi ama
Sen umurssma hiçbir şey yapamaz.
Orası öyle zaten mesela ben arkadaşımdan bir şey isriyorum gidip kendisi koşa koşa getiriyor
Erkekler böyle önce reddeder sonra da... bilirsin
Normal bir reddetme değildi bana çok umut vermişti reddetti baktım egolaniyor felan bende takmadım uzak durdum neyse daha sonra, neyse bir baktım beni bir kızla kıskandiriyor nedendir yani insan sevmediği birini niye ksikandirma çabasına girer birde bunun için uğraş verir
boş ver istediği kadar çabalasın gitme. Haketmis
Gidilir mi sence? Sen
Sen olsan gider misin
Hayır tabii ki 😒
Kabul etmeyecegimi bildiği halde niye kendini rezil etmeye çalışıyor.
Umut fakirin ekmeği işte kanka
Reddettiğime göre umursamadığım biri umrumda olmaz
Normal bir reddilme değildi baya bir umut vererek reddetti. şu an peşimde köpek gibi dolanıyor ne yapmaliyim
Kızı mekana bağlayan bağ koptu derim.
Normal bir reddilme değildi baya bir umut vererek reddetti. şu an peşimde köpek gibi dolanıyor ne yapmaliyim
Ona ne istersen onu yap...
Hakaret ettim sadece
iyi etmişsin
Onunla olacak halim yok ya
Mesaj atıyorum bakar msin
Düşünmem valla beynimi yoramam
şu an peşimde köpek gibi dolaniyor
Ee erkek köpek dişi köpeğin peşinde dolanır :)
Ezik olduğunu düşünüyorum berbat bir halde sjjd gülüp egleniyom
Ne düşünürsen düşün ne diyebilirim.
Başka bir kızla niye beni kıskandırıyor böyle bir çabayaa giriyor
Ok...
Tam tersini yap aynı ortamda bulun hatta
Neden
Anlat zamanla kaybı
Normal bir reddilme değildi baya bir umut vererek reddetti. şu an peşimde köpek gibi dolanıyor ne yapmaliyim
Sürünmeye devam diceksin hatta kendi ortamında onun bileceği ama ayrı anlar oluştur
kendisi beni kıskandırmak için çabaya girdi başka birini getirerek şimdide peşimde dolanıyor ben bir şey istiyorum kendisi koşa koşa getiriyor gayette benden hoslaniyordu bilemedim niye böyle şeylere girdi
Arkadaşları filan etkilemiştir ego yapmıştır vs vs
Ego yaptı ama egoyla ortada kaldı durumunu görmen lazım gözümün önünde berbat bir halde
Napmayı düşünüyorsun balım
Sen ollsan seni ego tatmini için üzen ve uzulmenden dolayı egosu kasılan ego tatmiini yapan yetmeyip arkadssini getirip nispet yapan birine karşı ne düşünürsün 😂😂
Stresin gitsin :) daha iyileri senindir
Haklsiin büyük ihtimal peşinde koşacam sandı galiba ezik
Umrunda olmasın yaranamazsın o karakterlerle balım
Karaktersiz olduğunun farkindadir umarım birde rezil gibi peşimde nereye gitsem arkamda bitiyor
Yalaka de sende
Allah'a havale ediyorum yaziklar olsun dedim
Allah filan yok merak etme
Bir tanrı olmalı ve O dindar.
Onun inandığı safsata sen yapma en azından ne gelirse o nedenle
Nasıl yani
Dindar dedin ya sen yapma
Allah yok dedin ya neye dayanarak? Yani bu düzen nasıl böyle işliyor
Anlatırım
kız aynı ortamda bulunmamakta haklı
Gururlu der misin
evet kesin gururlu derim
zaten gururlu olmakta zorunda
Normal bir reddedilme değildi. Baya umut verip reddetti. Peki şu an pesimde köpek olmuş durumda ne yapmaliyim
yüz verme engelle heryerden bir kez bunu yapan ikincisinide yapar iyice psikolojin bile bozulabilir
kendisi beni kıskandırmak için çabaya girdi başka birini getirerek şimdide peşimde dolanıyor ben bir şey istiyorum kendisi koşa koşa getiriyor gayette benden hoslaniyordu bilemedim niye böyle şeylere girdi
Hic bisey
şu an peşimde köpek gibi
Bu olayı çok ciddiye aldığını düşünürüm
Peki şu an peşimde köpek olmuşsa?
Eğer bulunduğu yerlere gitmediysen çok ciddi bir tavır takındıysan zor olduğunu anlamıştır. Bazı insanlar zor insanları severler
Normal bir reddedilme değildi, baya umut vererek reddetti, evet gitmedim. Mecburi kalmadıkça ve hatta kendisi beni kıskandırmak için çabaya girdi başka birini getirerek şimdide peşimde dolanıyor ben bir şey istiyorum kendisi koşa koşa getiriyor gayette benden hoslaniyordu bilemedim niye böyle şeylere girdi
Tavrını olması gerektiği gibi koyduğun için daha çok ilgisini çektin tam tersi bir durum ısrar etseydin seni cepte olarak görürdü ama şu an seni istiyor
Baya berbat bir halde ve yüzüme bile bakamiyor. Ben Allah'a havale ediyorum dedim kestim attım
İkiniz içinde hayırlısı olsun inşallah🙏🏻
Neden ikimiz için? O bana umut verdi duygularımla oynadı şimdi beni istemeye hakkı yok
Bence senin ona karşı hislerin var ama doğal olarak mantığınla hareket ediyorsun bencede doğru olanı yapıyorsun
Hislerim vardı ama bile isteye canımı yaktı ben o üzülmekten agladigim günleri unutamam şimdide o beter olsun ben onu kimseyle kıskandırmadım o niye böyle bir çabaya girdi sence?
Daha öncede belirttiğim gibi senin ısrarcı olacağını düşündü sende olmayınca kazanmak istedi büyük bir ihtimal tavrını korursan bir süre sonra vazgeçecek
Hmm var mı öyle kızlar yani ısrar felan?
Tabii ki birkaç kere şahit oldum.
Peki neden beni başka bir kızla kiskandirma girisiminde bulundu? Böyle bir çabaya girdi ve şimdide yüzüme bile bakamiyor nispet yaptığı için
Senden tepki almak istedi kıskandırırken ama tepki alamadığı için yaptığı şeyinde yanlış olduğu için yüzüne bakamıyor bence.
Ne tepkisi 😂 gerçekten güzel yorumlarınız var
Kıskandırırken senin bozulacağını ve iletişime geçeceğini düşündü ama sen tepkisiz kalınca istediğine ulaşamadı ve kazanmak istedi bence.
Kesinlikle doğru tespit bende böyle düşündüm çünkü baya yüzüme bile bakamiyordu utançtan
Umursanmayan birisinin yokluğu hissedilmez
Peki şu an peşimde köpek olmuşsa?
O hâlde kaybettikçe değerini biliyor döndüğünde bir kaç güne istemeyecek
Normal bir reddilme değildi baya umut vererek reddetmişti.
Oyun oynuyorsa ve senin peşindeyse sende onu reddet.
Pişmansa ve seviyorsan bir şans ver
kendisi beni kıskandırmak için çabaya girdi başka birini getirerek şimdide peşimde dolanıyor ben bir şey istiyorum kendisi koşa koşa getiriyor gayette benden hoslaniyordu bilemedim niye böyle şeylere girdi
Hımm onunla konuşmayı dene
Neden beni başka kızla kıskandıran biriyle ne konusacam
Unut gitsin iyi geceler
Bir şey düşünmem
şu an peşimde köpek gibi dolaniyor
O onun hatası :)
Başka kız getirip kiskandirmalar felan yapiyo 😂
🤷♂️
Nedendir
Bilmem