Diğer erkekler bu kadar şanslı iken bana neden bakan yok hiç sevilmedim tipsizim diye çok üzülüyorum?

Diğer erkekler bu kadar şanslı iken bana neden bakan yok hiç sevilmedim tipsizim diye çok üzülüyorum?
Diğer erkekler bu kadar şanslı iken bana neden bakan yok hiç sevilmedim tipsizim diye çok üzülüyorum?
Diğer erkekler bu kadar şanslı iken bana neden bakan yok hiç sevilmedim tipsizim diye çok üzülüyorum?
Cevapla