İşten birine aşık oldm 24 yaşında ben 20 çocuk babamla çok iyi anlaşıyor bu yüzdn itiraf edemiyorum bnce o da boş değil ne yapayım?

işe sürekli olarak gitmiyorum bu yüzden onunla karşılaşamıyoruz fazla. ailelerimiz de birbirini tanıyor aslında. bu yüzden itiraf etsem de ret yemekten korkuyorum. çünkü hayatımda uzun bir süre karşıma çıkacak birisi. çocuğun sevgilisi olmadığını biliyorum. birkaç hareketi sözlü ve fiilen bana karşı boş olmadığını hissettirdi ama emin olamıyorum tabi. sevse de beni babamdan çekindiği için söyleyemeyecek diye düşünüyorum ama ben de söyleyemiyorum ama çok da seviyorum başkasıyla olmak istemiyorum çok sıkıldım bu durumdan biri fikir belirtip çözüm yolu önerirse çok memnun olurum teşekkürler. :)

İşten birine aşık oldm 24 yaşında ben 20 çocuk babamla çok iyi anlaşıyor bu yüzdn itiraf edemiyorum bnce o da boş değil ne yapayım?
Cevapla